دانلود پایانامه ارشد با عنوان : بررسی تاثیر هوش اخلاقی مدیران بر وفاداری مشتریان با تبیین نقش هوشمندی رقابتی (مطالعه موردی مشتریان بانکهای دولتی خصوصی شده شهرایلام)94

دانلود پایان نامه

دانلود پایانامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  مطالعه تاثیر هوش اخلاقی مدیران بر وفاداری مشتریان با تبیین تأثیر هوشمندی رقابتی (مطالعه موردی مشتریان بانکهای دولتی خصوصی شده شهرایلام)

تکه ای از متن پایان نامه :

نمودار2-1: فرایند تولید هوشمندی رقابتی (بن، 2008: 22)

2-3-8 هوشمندی رقابتی در اقدام

چه کسی از هوشمندی رقابتی بهره گیری می‌کند؟ براساس نتایج تحقیقی که توسط گروه آیندگان
گلاستونبری[1]انجام شده می باشد بالغ بر 82 درصد از شرکت‎هایی که درآمد سالیانه بیش از 10 میلیارد دلار دارند ازسیستم هوشمند سازماندهی شده بهره گیری می‎کردند. ضمن اینکه بسیاری ازاین شرکت‎های بزرگ، واحد هوشمندی رقابتی دارند، شرکت‎های متوسط مایل هستند که زمینه هوشمندی رقابتی را ایجاد و از آن بهره گیری کنند،حال اینکه واحدهای تجارتی کوچک هم به خودی خود از هوشمندی رقابتی بهره گیری می‎کنند.

  • خاصیت و روحیه فعال: تحلیلگر هوشمندی دائماً به دنبال اطلاعات استراتژیک در لابلای منابع اطلاعاتی عادی می باشد، اما بایستی گفت که سیستم‎های اطلاعاتی شرکت واقعاً ساختار نیافته‎اند.
  • خاصیت انفعالی: مدیر هوشمندی تنها زمانی عکس العمل نشان می‎دهد که رقبا نسبت به شرکت واقعاً حالت تهاجمی و خصمانه‎ای از خود نشان دهند.
  • در خواب رفتگان: تیم مدیریتی شرکت تمایلی به فرایند هوشمندی رقابتی یا مدیریت دانش از خود نشان نمی‎دهد و علی الظاهر باکی از رقابت ندارد.

[1]Glastonbury

 مطالعه تاثیر هوش اخلاقی مدیران بر وفاداری مشتریان با تبیین تأثیر هوشمندی رقابتی (مطالعه موردی مشتریان بانکهای دولتی خصوصی شده شهرایلام)

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه

دانلود پایان نامه ارشد:مطالعه تاثیر هوش اخلاقی مدیران بر وفاداری مشتریان با تبیین تأثیر هوشمندی رقابتی (مطالعه موردی: مشتریان بانکهای دولتی خصوصی شده شهرایلام)