پایانامه کارشناسی ارشد در رابطه با : بررسی تاثیر هوش اخلاقی مدیران بر وفاداری مشتریان با تبیین نقش هوشمندی رقابتی (مطالعه موردی مشتریان بانکهای دولتی خصوصی شده شهرایلام)94

دانلود پایان نامه

دانلود پایانامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  مطالعه تاثیر هوش اخلاقی مدیران بر وفاداری مشتریان با تبیین تأثیر هوشمندی رقابتی (مطالعه موردی مشتریان بانکهای دولتی خصوصی شده شهرایلام)

تکه ای از متن پایان نامه :

سـازمان بـرای انطبـاق بـر تغییرات محیط؛ 13. بهروز نگاه داشتن آگاهی شرکت از تغییراتی که بر فعالیت آن تأثیر دارد

2-3-7 فرایند هوشمندی رقابتی

با گذر زمان و انجام تحقیقات مکرر و کوشش برای بهبود فرآیند هوشمندی رقابتی این فرایند تکامل یافته وبه فرایندی شامل شش مرحله به صورت زیر تغییر شکل داده می باشد:

  1. مرحله مقصد: مرحله آماده شدن و کسب قابلیت لازم برای انجام وظایف می باشد؛ دوره زمانی می باشد که در خلال آن شرکت برای مطالعه محیط آماده می‎گردد و شامل آموزش پرسنل بخش هوشمندی رقابتی و سایرپرسنل می‎گردد.
  2. مرحله تقاضا: در این مرحله نیازهای اطلاعاتی و رویکردی که بایستی اختیار گردد، تعیین می‎گردد. به دلیل حجم زیاد داده‎ها، در این مرحله شرکت بایستی محدوده و چارچوبی را برای فعالیت هوشمندی رقابتی مشخصکند تا بتواند بر حوزه‎های با اهمیت‎تر و مورد علاقه شرکت متمرکز گردد. در این مرحله مشخص خواهد گردید که شرکت به چه اطلاعاتی نیاز دارد و چرا؟
  3. مرحله اکتشاف: در این مرحله به جستجو و گردآوری اطلاعات با روش‎های قانونی و اخلاقی پرداخته می‎گردد.
  4. مرحله توسعه: در این مرحله از اطلاعاتی که گردآوری و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته می باشد، تصویر معناداری ارائه می‏‎گردد.
  5. مرحله تحویل:در این مرحله نتایج حاصل، در زمان مناسب در اختیار افراد واجد شرایط قرار می‎گیرد.

اگر چه تصمیم‌گیران سازمان بهره گیری کنندگان اصلی سیستم هوشمند رقابتی‌اند، اما به عقیده کاهانار تفکر جمع‌آوری اطلاعات بایستی در ذهن هر فرد باشد اطلاع‌رسانی فعالیتی پیوسته می باشد و در این مسیر بایستی روش‌های تشویقی و اعطای پاداش به کار گرفته گردد (وییرز[1]، 2005: 580).

[1]Viviers

 مطالعه تاثیر هوش اخلاقی مدیران بر وفاداری مشتریان با تبیین تأثیر هوشمندی رقابتی (مطالعه موردی مشتریان بانکهای دولتی خصوصی شده شهرایلام)

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه

دانلود پایان نامه ارشد:مطالعه تاثیر هوش اخلاقی مدیران بر وفاداری مشتریان با تبیین تأثیر هوشمندی رقابتی (مطالعه موردی: مشتریان بانکهای دولتی خصوصی شده شهرایلام)