بررسی تاثیر هوش اخلاقی مدیران بر وفاداری مشتریان با تبیین نقش هوشمندی رقابتی (مطالعه موردی مشتریان بانکهای دولتی خصوصی شده شهرایلام)94 – دانلود پایانامه

0 Comments

دانلود پایانامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  مطالعه تاثیر هوش اخلاقی مدیران بر وفاداری مشتریان با تبیین تأثیر هوشمندی رقابتی (مطالعه موردی مشتریان بانکهای دولتی خصوصی شده شهرایلام)

تکه ای از متن پایان نامه :

  • وفاداری
  • وفاداری پنهان
  • وفاداری کاذب
  • عدم وفاداری

از این رو وفاداری در موقعیتی نشان داده شده می باشد که یک مصرف کننده، چنان وابستگی زیادی نسبت به یک عرضه کننده داشته و نرخ خرید مجدد او در واحد زمان نیز بالا می باشد اما در هیچ یک از حالات دیگر چنین وضعیتی وجود ندارد. به عنوان مثال در حالت وفاداری کاذب، نرخ خرید مجدد بالاست درحالی که توجه مثبت در سطح پایینی قرار دارد. این حالت ممکن می باشد دلایل مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال یک مصرف‌کننده، ممکن می باشد نسبت به عرضه‌کنندگان مختلف دیدگاه یکسانی داشته باشد. اما از روی عادت و صرفا از روی عادت، روی یکی از آنها تمرکز بیشتری داشته باشد. در اینجا این عرضه‌کننده رجحان یا برتری خاصی نسبت به دیگری ندارند.

“وفاداری پنهان” بازگو کننده این واقعیت میباشد که ممکن می باشد وابستگی عمیق نسبت به یک مارک تجاری وجود داشته ولی این حالت همراه با نرخ بالایی از خرید نباشد و یا اینکه اصلا خریدی صورت نگیرد. بدین معنا که ممکن می باشد مصرف‎کننده تعلق خاصی نیز نسبت به عرضه‎کننده‎ای داشته باشد ولی به علل مختلفی نظیر محدودیت منابع یا زمان، و یا به دلایل مالی و یا روانی قادر به انجام خرید از عرضه‎کننده‎اش نباشد. البته موانع و دلایل دیگری نیز ممکن می باشد بر سر راه مصرف‎کننده در عدم انجام خرید از عرضه‎کننده‎ای که به او علاقه دارد وجود داشته باشد.در حالت “عدم وفاداری” هم توجه مساعدی نسبت به یک عرضه‎کننده وجود ندارد و هم نرخ خرید پایین می باشد (دیک و باسو، 1994).

 مطالعه تاثیر هوش اخلاقی مدیران بر وفاداری مشتریان با تبیین تأثیر هوشمندی رقابتی (مطالعه موردی مشتریان بانکهای دولتی خصوصی شده شهرایلام)

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه

دانلود پایان نامه ارشد:مطالعه تاثیر هوش اخلاقی مدیران بر وفاداری مشتریان با تبیین تأثیر هوشمندی رقابتی (مطالعه موردی: مشتریان بانکهای دولتی خصوصی شده شهرایلام)