بهینه سازی سایت و بازاریابی با شبکه های اجتماعی

Structure of the protein molecule. Molecular model of human enzyme on a black background.

امروزه گرایش ، بیشتر به سمت ناحیه شبکه های اجتماعی جهت داره. از این رو مفهومی با نام و یا به زبون لاتین Social Media Marketing در میان بازاریابان رونق پیدا کرده. ، فرآیندیه که از راه وب سایتا و یا جلب توجه در شبکه های اجتماعی، به بازاریابی می پردازه. برنامه بازاریابی شبکه های اجتماعی، معمولا در اصل تلاش واسه ایجاد محتوایی جذاب واسه جلب توجه افراد و تشویق خوانندگان واسه اشتراک گذاری اون درون شبکه های اجتماعیه.

تاثیر بازاریابی با شبکه های اجتماعی در بهینه سازی سایت

پی اومد دنیای جهانی ارتباطات، مراجعه هر نوع مشتری به شبکه های اینترنتی مانند سایت، شبکه های اجتماعی، پیامای اینترنتی، اخبار جدید و … در مورد اتفاقات، تولیدات، خدمات، برنده ها و شرکت هاس. وقتی که پیاما در شبکه های اجتماعی، از کاربر به کاربر دیگه منتقل می شه و گسترش پیدا میکنه و از راه افراد آشنا و مورد اطمینان فرستاده می شه، کاربران به اینجور برندی اطمینان کرده و اسمی آشنا در ذهنشون باقی میذاره. این روش بازاریابی نسبت به بازاریابی پولی، نتیجه بهتری به دنبال داره.
سایتای شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر، به شخص و یا شرکت امکان میدن با شرکتا و یا آدمایی دیگه ایجاد رابطه کنن و به صورت آنلاین با همدیگه رد و بدل کردن اطلاعات کنن. وقتی که شرکت به شبکه اجتماعی می رسه، مشتریان می تونن به صورت مستقیم، با فروشندگان اجناس مورد نیازشون، در رابطه باشن که این کار در سئو و بهینه سازی سایت تاثیر مثبتی داره. سایتای شبکه اجتماعی مانند دنیای زبانیه، یعنی به شرکت و یا مشتریان امکان راهنمایی، اعلام نظر و کسب اطلاعات با بقیه در مورد محصول و یا روش تولید رو تو یه زمان میده. اینطوری فروشندگان یا بازاریابان با رابطه مستقیم زبانی با مشتریان، اونا رو تشویق به خرید کنن. با تکرار این پیاما، کاربران آنلاین هم امکان خوندن این مطالب رو پیدا می کنن، پس افراد بیشتری وارد بحث شده که بازاریابان می تونن با اونا صحبت کرده و متقاعدشان کنن. به دلیل اینکه اطلاعات در مورد محصولاته، شرکت می تونه با تکرار اونا و بارگذاری اونا در سایتای دیگه، خریداران بیشتری بسازه.
سایتای شبکه اجتماعی براساس رابطه پایه ریزی شدن، یعنی به مشتریان اجازه میده که نیازها، خواسته ها و ارزش هاشون رو به صورت آنلاین بیان دارن.
دارندگان کار و کاسبی می خوان که اجناس خود رو از این روش به فروش برسانند، اما اندازه فروش اونا از اندازه فروش از راه تبلیغات بیشتره؟ بله، بازاریابی از راه شبکه های اجتماعی از تبلیغات سنتی، موثرتر و کارآمدتره، چون وقتی که افراد با محصولی آشنا می شن، میخوان اون رو با بقیه هم به اشتراک گذارن و نظرها و تجربیاتشون رو بدونن، شبکه های اجتماعی، اینجور امکانی رو خیلی راحت در دسترس کاربرانش قرار میده، از طرفی با معرفی و اشتراک گذاریای خریداران علاقه مند به خرید، آدمایی که قصد خرید ندارن هم با اجناس و برند شرکت آشنا می شن و در صورت نیاز، به دلیل خرید و رضایت دوست و آشنای مجازی شون، فورا به برند مورد نظر مراجعه می کنن.

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست

Be the first to comment

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*