بهینه سازی ویدیو در یوتیوب (بخش دوم)

بهینه سازی ویدیو در یوتیوب (بخش دوم)

چیجوری یه برند موفق در یوتیوب شیم؟
بهینه سازی ویدیو در یوتیوب نیازمند انجام موارد زیره و شما نیازمند سرمایه گذاری در قوانین و معیارای زیر هستین. تکنیکای زیر در موفقیت به شما کمک می کنن.
۱ – ارائه محتوای درست
به خاطر بهبود زمان مشاهده، باید از ارزش دیده شدن ویدیو خود مطمئن شید. بیاد داشته باشین که باز کردن بوسیله کاربران، واسه آشنایی با نام تجاری شما اونجا نیستن، اونا میخوان ویدیوهای مناسب جستجوی خود رو پیدا کنن. ویدیوهایی که به روشنی تبلیغاتی هستن یا حس خوبی واسه افراد نا آشنا با برند شما ایجاد نمی کنن، در موفق نمی شن. عوضش شما بر دو موضع تمرکز کنین: ویدیوهای عاطفی و آموزشی
 ویدیوهای عاطفی: فیلمای بسیار موثر اونایی هستن که موجب عکس العمل احساسی مخاطبان می شن.
 ویدیوهای آموزشی: دیگه گروه اصلی از بینندگان به دنبال آموختن چیزی هستن. شاید یه کار و کاسبی کوچیک علاقه مند به  است اما نمی دونه از کجا باید شروع کنه.
بازدیدکنندگان یوتیوب فیلم به دنبال نیازای خود هستن. پس شما نیاز به ایجاد محتوایی دارین که این نیازا رو جواب دهد.
۲ – ایجاد سهولت درک محتوای ویدیوهاتون واسه گوگول و Youtube
و گوگل هنوز توانایی فهمیدن محتوای ویدیوهاتون رو ندارن. این به این معنیه که جفت و جور کردن اطلاعات مناسب و در رابطه بوسیله شما موجب می شه تا بتونن در مورد رتبه بندی ویدیوهاتون تصمیم آگاهانه بگیرن. مراحل واسه به انجام رسوندن اون شامل:
 ایجاد عنوان بهینه سازی شده
عنوان شما باید چند کلمه باشه و شامل کلید واژه اصلی واسه رتبه بندی باشه.
 به کار گیری برچسبای با فکر
یوتیوب به زمان گذشته بازدیدکنندگان در تماشای ویدیوهاتون اهمیت میده نه به تعداد آدمایی که اون رو تماشا می کنن. از کلمات کلیدی فراوون و مفصل و در رابطه استفاده کنین. مطمئن شید که با نام تجاری شما مناسب باشه.
 ایجاد توضیحات کامل
جمله ها در توصیف ویدئو ها می تونه در توانایی کلمات کلیدی و ایجاد رابطه با الگوریتما جدا اثر داشته باشه. نکات کلیدی خود رو در مورد ویدیو بطور مفصل بگید و واسه اسپایدرا ارزش فیلم ارائه شده رو نشاند بدید. کلمات کلیدی مناسب بشما در بهینه سازی ویدیو واسه یوتیوب و گوگل کمک می کنه.
۳ – ایجاد CTA قوی (تشویق به اقدام)
هنگام که واسه ویدیو خود بازدید کننده دارین، آخرین چیزی که از اونا می خواین اینه که سراغ ویدیو بعدی برن که هیچ ربطی به شما و برند شما نداره. حاشیه نویسی در فیلم می تونه یه مکان عالی واسه CTA باشه. یادداشتی که کاربر رو منحرف کنه ندیده گرفته می شه و از اعتبار ویدیو کم می کنه.
۴ – گسترش و ترفیع ویدیو
گسترش ویدیو مرحله پایانی بهینه سازیه. وقتی که ویدیوی شما واسه به بیشترین حد رسوندن در برابر دید آنلاین نشون گذاری شد، حالا نوبت شماس که بینندگان رو تشویق کنین. با قرار دادن ویدیو در وبلاگ یا سایت شرکت هم اینکه در رسانه های اجتماعی خود از جمله صفحه گوگل پلاس اون رو گسترش و تبلیغ کنین و فالوئرای خود رو واسه تعامل با ویدئو ها مثل اعلام نظر کردن و به اشتراک گذاری اونا با بقیه تشویق کنین.

مراحل بهینه سازی ویدیو در یوتیوب

آخرین مرحله موفقیت در یوتیوب
مراحل بهینه سازی ویدیو در یوتیوب شامل ۴ بخش کلی به توضیح زیره:
۱ – پیشرفت مفاهیم ویدیو براساس ارزش مشتری
۲ – شناسایی کلمات کلیدی مناسب و در رابطه و به کار گیری اونا در تولید عنوان ویدیو، برچسبا و توضیح ویدیو که با ارزش و موضوع ویدیو رابطه برقرار می کنه.
۳ – زینت دادن ویدیو با CTA (تشویق به اقدام) و لینک دادن.
۴ – گسترش ویدیو در سراسر شبکه های ارتباطی خود واسه شروع جمع آوری دیدگاه ها
بهینه سازی youtube videos می تونه نام تجاری شما رو قدرت بخشه. واسه رسیدن به میلیونا کاربر که از یوتیوب واسه پیدا کردن ویدیوهای سرگرم کننده و جواب به سوالات خود استفاده می کنن. و دیگه پلت فرمای ویدیویی بزرگ، می تونین ویدیو هاتون رو در مقابل بینندگان درست و واقعی قرار داده و قدرت نام تجاری خود رو در youtube افزایش و پیشرفت بخشید.

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست
Share

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *