تاثیر تعداد دیدگاه بر سئو سایت

حتما شما وقتی که مشغول جست و جو در میان مطالب و اجناس سایتای جور واجور هستین به گزینه ارسال دیدگاه در انتهای هر صفحه از سایت برخورد کردین. این قسمت مختص کاربرانه که پس از خوندن مقاله یا مطالعه محصول، از کاربر درخواست شده که نظر خود رو واسه مدیر سایت بفرسته.

حال این سوال تو ذهن شما به عنوان یه کاربر پیش میاد که نظر من چه سودی واسه سایت داره؟ جواب سوال رو در سه مورد میگیم:حتما شما وقتی که مشغول جست و جو در میان مطالب و اجناس سایتای جور واجور هستین به گزینه ارسال دیدگاه در انتهای هر صفحه از سایت برخورد کردین. این قسمت مختص کاربرانه که پس از خوندن مقاله یا مطالعه محصول، از کاربر درخواست شده که نظر خود رو واسه مدیر سایت بفرسته.

حال این سوال تو ذهن شما به عنوان یه کاربر پیش میاد که نظر من چه سودی واسه سایت داره؟ جواب سوال رو در سه مورد میگیم:

۱- وقتی که شما از کاربر می خواین که نظر خود رو اعلام کنه، یعنی به اون احترام گذاشته اید و همین امر دلیل می شه که سایت شما به عنوان یه سایت محبوب شناخته شه.

۲- شما می تونین از نظرات کاربران واسه پیشرفت سایت خود استفاده کنین.۳- نظر کاربران در زمان فروش محصول روی تصمیم بقیه مشتریان تاثیر میذاره وقتی که کاربران از محصول شما تعریف می  کنن دلیل تاثیر مثبت بر بقیه مشتریان می شه.

اصلاح تغییرات و تجربه مشتری سایت باید هدف اصلی نظرات کاربران باشه. اما امتیازات قابل توجه اون بر سئو سایت فراموش نشه. تاثیر تعداد دیدگاه بر سئو سایت نه فقط موجب افزایش انتخاب مشتری و فروش می شه، بلکه موجب بوجود اومدن کلمات کلیدی جدید در سایت می شه و این خود در سئو تاثیر داره.

موارد مهم در تاثیر تعداد دیدگاه بر سئو سایت

از مخاطبان خود بخواین نظرات خود رو بگن
اگه شما صاحب یه کار و کاسبی هستین، به احتمال زیاد اهمیت نظرات مشتریان سایت رو میدونید. از نظر یه بازاریاب الکترونیکی، دو دلیل اصلی واسه اهمیت نظرات مشتریان سایت هست.
۱ –  داشتن نظرات اجناس یا خدمات شما یه اثر واقعی روی مشتریان بالقوه ای که آنلاین خرید می کنن داره.
۲ –  داشتن نظرات زیاد در سایتایی مانند +Google و Yelp، واسه کار و کاسبی شما به درد بخور بوده و سایت شما در موتورای جستجو بهینه هستش.
پس از مخاطبان خود، نه مستقیما، بلکه با ایجاد اولین نظر و یا ایده واسه محصول خود، اونا رو به رقابت بکشین.

به دیدگاه های کاربران جواب بدید
انتقادات و پیشنهادات مشتریان سایت و دیدگاه کاربران سایت، بازخورد با ارزشی واسه کار و کاسبی شما داره و جواب به نظرات کاربران سایت می تونه اعتماد مشتریان رو جلب کنه.
چند نکته در جواب به نظرات کاربران رو رعایت کنین
۱ –  مودب باشین و از شخصی جواب ندین.
۲ –  کوتاه و کوتاه جواب بدید.
۳ –  از نظر دهندگان سایتتون تشکر کنین.
۴ –  با مشتریان خود مانند یه دوست باشین نه یه فروشنده.

از دوستان و آشنایان خود دیدگاه و نظرشون در مورد پستتان رو بخواین
گرفتن اولین دیدگاه یا نظر کاربر سایت بسیار زمان بره. به خاطر همین می تونین از دوستای خود در این رابطه کمک جویید. با ارسال اولین دیدگاه در سایت، دیگه کاربران درگیر ارسال دیدگاه و هم جواب به نظرات بقیه می شن و به همین صورت ادامه پیدا می کنه. شما هم در جواب به نظرات کاربران کوتاهی نکنین.

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست