تا به حال از سئو نتیجه نگرفتید؟ تکنیک‌های بازبینی سئو را بخوانید

از وقتی که فعالیت در شبکه های اجتماعی تا این حد رایج شد و هر کسی با یه گوشی هوشمند امکان دسترسی به دنیا اینستاگرام، فیس بوک و… راپیدا کرد چارچوب هم تغییر کرد. فعالیت همیشگی در شبکه های اجتماعی تبدیل به یکی از راه هدف دار های در سال ۲۰۱۵ شد و هر سال که گذشت روی این مسئله تاکید بیش تری شد.
همین تغییر و تحولات باعث شد بعضی از الفبای هم غافل بمونن و دچار زیاده روی و کوتاهی در مدیریت شبکه های اجتماعی شن. در حالی که جنبه های متفاوت و اساسی دیگری هم داره. خیلی از به درد نخور بودن فوت وفن های خود نالیدند و بعضی هم از خود بیخیال شدن. خلاصه پریشونی بازار نسبت به گذشته بیشتر و بیشتر شد.
هنوزم بعضی تصور می کنن واسه کار و کاسبی کوچیکی که درآمد زیادی نداره  پول هدر دادنه. مطلبی که پیش روی شما قرار گرفته خاص کاربرانی هستش که تا کنون از نتیجه نگرفتند. فوت وفن های بازبینی سئو راه و روش اون ها رو شک نداشته باشین نسبت به تغییر میده.

فوت وفن های بازبینی سئو واسه اونا که از سئو نتیجه نگرفتند

فرضیه سازی
به لطف وردپرس و هزار و یه قالب رایگانی که در فضا وب هست می توان پروسه رو با فرضیه سازی پیش برد. یه لندینگ پیج تکراری و کپی شده هم کافیه تا بتونین در فضا یه سایت ساختگی و آزمایشی تاثیر تموم عامل ها رو به نظاره بشینین.
البته همیشه فرضیه سازی نتیجه درستی به دنبال نداره. دنیایی از تناقضه و معمولا عوامل مختلفی در اون موثر هستن. درک شما از واقعی و درسته که باعث یا مانع موفقیت می شه.
بازبینی سئو براساس گذشته سایت
تو یه دوره مشخص یه رتبه خاص داشتین. بعد از گذشت مدت زمان مشخصی که کم تر روی محتوا تمرکز داشتین فهمیدین رنک سایت افت پیدا کرده. روی محتوا تمرکز کردین و دیدید اون طور هم که می می گن شاه نیس؛ بلکه یه هم نیاز واسه ادامه کاره!
تموم این یافته های اگه روی یه نمودار رسم شن شما با یه خط پیوسته پر افت و خیز مواجه می شید که هیچ ثباتی نداره. این نمودار مشاهدات شما براساس گذشته فعالیت سایته. یه فوت وفن کاربردی واسه بازبینی !
تیرآخر و روش هدف دار های جدید
روش هدف دار کلمات کلیدی در ، روش هدف دار طراحی دوباره سایت در و روش رو براساس گذشته تغییر بدید و تیر آخر رو خلاص کنین!

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست