تجزیه و تحلیل و اندازه گیری کمپین سئوی بین المللی

پس از این که شما به عنوان یه وبمستر، سایتی رو راه اندازی کردین باید به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین که علاوه بر به روزرسانیای منظم سایت، تو یه بازه وقتی منظم، باید سایت خود رو بررسی کنین تا بتونین نقاط قوت و ضعف سایت رو مشخص کرده و در جهت تقویت و پیشرفت سایت، کارایی رو انجام بدین. مسئله ای که این وسط مطرح می شه، بحث سایتای چند زبانه س. سایتایی که به دلیل کار و کاسبی خود، باید به صورت بین المللی فعالیت داشته باشن باید سایت خود رو روی چند زبون فعال کنن و به کاربر اجازه بدن که موقع ورود به سایت بتونه زبون مورد نظر خود رو انتخاب کنه. حال در اینجور سایتایی، وبمستر موظفه که سایت خود رو واسه هر زبون به طور جداگونه بررسی کرده و عملیات بهینه سازی رو به طور جداگونه انجام بده.

‫آزمایش سایت واسه بین امللی‬ مانند هر سایت دیگه ایه‬ فرقش اینه که شما می تونین‬ سایت خود رو تقسیم بندی کرده‬ و هر بخش زبانی سایت رو‬ به صورت جدا از هم بررسی کنین.‬ با نرم افزار تحلیل وب خود می تونین‬ بخشهای بین المللی جور واجور رو تحلیل و اندازه گیری کنین.‬

کمپین سئوی بین المللی

با به کار گیری می تونین گزارشها رو فیلتر یا بخشهای حرفه ای بسازین‬ تا با ساختار ساب فولدر یا ساب دامینی که محتوای‬ اون زبون رو در خود داره همخوانی داشته باشه‬ به این صورت می تونین مفاهیمی مثل‬ مقایسه بین بازدید کننده های‬ اسپانیایی و فرانسوی یا تعیین بخشی مشخص از محتوا‬ که کم یا بیش تبدیلهایی در‬ یه زبون با مقایسه با دیگری داره.‬ هم اینکه شما می تونین از پروفایلهای وسایل واسه هر‬ ساب فولدر، یا ساب دامین زبانی استفاده کنین.‬ به این صورت می تونین بخشهای بین‬ المللی خود رو ‬ و واسه بقیه تنظیم کنین.‬ واسه نمونه شما می تونین خطاهای گردشی‬ که بر بخشی از سایت اثر گذاشته رو شناسایی کنین‬ و حتما همه پیشنهادهای HTML‬ واسه بخشهای جور واجور زبانی سایت رو بررسی کنین.‬ هم اینکه شما می تونین رو واسه‬ هر بخش بین المللی به طور جدا از هم مدیریت کنین.

‬ واسه دیدن داده های رتبه بندی واسه بخشهای بین المللی‬ شما می تونین از وسایل‬ SEOmoz Campaigns استفاده کنین.‬ به این صورت می تونین لیستی از‬ کلید واژه ها واسه پیگیری بر موتورهای جستجوی‬ بر اساس موقعیت جغرافیایی رو وارد‬ کنین که چگونگی کارکرد کلیدواژهای بین المللی‬ واسه موتورهای جستجوی جهان نشون داده میشه.‬ اینجا می تونین رتبه بندی محتوایی‬ رو واسه زبانهای مشخص و‬ چگونگی پیشرفت نمایش در میدون‬ بین المللی رو در طول زمان ببینین.‬ هر KPI ای که واسه‬ اندازه گیری کارکرد تعیین کرده باشه‬ شما می تونین مفهومی از بخش منطقه‬ ای سایت دریافت کنین‬ و همیشه از بخشهای جغرافیایی پشتیبانی‬ راه حل تحلیلی استفاده کنین.‬

شما می تونین بفهمین که کدوم بخش از جهان‬ به زبانهای مختف شما جواب می ده‬ و شما میتوایند فرصتهایی واسه‬ گسترش زبانهای دیگه یا تجزیه زبانهای حاضر به‬ نسخه های دیگری استفاده کنین.‬ حتما در روش هدف دار اندازه گیری خود‬، بخشهای بین المللی سایت خود رو‬ اضافه کنین. این به شما کمک‬ میکنه که کارکرد خود رو پیشرفت بخشید و‬ میبینین که اقدامات شما در کشورها‬ و زبانهای دیگه به نتیجه میرسه‬‬.‬ کمپین سئو سایت در تموم زمینه ها مثل بین المللی و محلی شدیدا پیشنهاد می شه.

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست