تفکیک درخواست کلمات کلیدی

تفکیک درخواست کلمات کلیدی

به کار گیری کلمات کلیدی، یکی از مهمترین تکنیکای سئو واسه بهینه سازی سایته. ما در مقالات دیگه گفتیم وقتی که به دنبال کلمات کلیدی هستین، باید اول لیستی از کلمات که به مضوع شما ربط داره رو جفت و جور و بعد از بین اونا، بهترین اونا که به اهداف شما نزدیک تر هستن رو انتخاب کنین. اما نکته بسایر مهم اینه که شما باید پروسه به روزرسانی رو درمورد همه قسمتای سایت انجام بدین و این قانون درمورد کلمات کلیدی هم صدق می کنه.
به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین که اگه یه کلید واژه در این بازه وقتی رتبه عالی داشته دلیل نمی شه که همیشه این جور باشه بلکه ممکنه ماه آینده، نتیجه برعکس شه و رتبه این کلمه افت کنه به خاطر همین پیشنهاد می کنیم هر ماه کلمات رو بررسی کنین و اگه رتبه کلمات قبلی افت کرده بود، اونا رو از لیست خود خارج کنین.

تفکیک درخواست کلمات کلیدی چیه؟‫ که انجام دادیم‬ شامل دو داده بعدی میشه.‬ اینجا باید تعداد جستجوها رو‬‬ واسه بازه وقتی مشخص بررسی کنیم‬ تا بعد دیگری به داده ها اضافه شه‬. این شامل بررسی یه دوره وقتی گسترده میشه‬‬ و به همین خاطره که‬ من از گوگل ترندز لذت بسیاری میبرم‬ تا داده های سه بعدی بدست آورم‬ تا درک کنم که کلیدواژهای مشخصی واسه مقدار‬ زمان مشخص به این معنا نیس‬ که کلید واژه ها همیشه محبوب هستن. متغیرهای فصلی و نمره هایی وجود‬‬ دارن که باید بررسی کنین.‬ بیشتر اوقات بسیار از بازاریابان میپرسن که‬ به چه دلیل تراقیک در زمان مشخصی از‬ سال کم میشه؟‬‬

پیگیری درخواست کلمات کلیدی

‫وقتی که نمره رو درک کردین‬ می تونین افت و خیزها رو‬ در کلمه کلیدی و معنی مشخصی از سال درک کنین‬ و تقریبا هر صنعتی یه نمره هرساله و نیروهایی در‬ سالها دارن که باید از اون بدونن‬ و این کلمه کلیدی، در تحقیق بوسیله‬ گوگل ترندز در دسترس قرار میگیره‬ و از این نمره ها آگاه تر هستین‬. در گوگل ترندز ما اگه عبارتی رو آزمایش میکنیم‬ میتونیم درکی از زمان جستجو داشته باشیم‬. چیزی که دوست دارم انجام دهم‬ داشتن یه عکس از صفحه س‬ و بعد نواری واسه زمانای مشخص از ساله من دوست دارم از  December‬ به عنوان نوار آخر واسه اون سال مشخص داشته باشیم.

واسه اجناس مشخصی که شاخص واضحی از یه سال در‬ مقایسه با سال دیگه س‬ واسه این کلمه کلیدی میتونیم‬ ببینیم که  December‬ که عموما نقطه پایینی ازهر کلیدواژه س‬ و همونطور که میبینین‬ January  نمره رو واسه‬‬ جستجوی مردم در سال آینده شروع میکنه‬. پس با منزوی سازی عبارت، نمره هرساله و هم اینکه‬ اون رو با سال دیگه مقایسه‫ کنیم ما میتونیم تجسمی‬ واسه پیشبینی سال آینده یا دو سال آینده داشته باشیم‬ که بر اساس سطح درخواست تاریخی هر کلیدواژه س‬‬‬.

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست
Share

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *