جستجوی محلی در گوگل

جستجوی محلی در گوگل

‫Google+ Local که قبلا Google Places‬ بوده، مکانیه که در اون کسب و کارا میتونن ‫لیستی واسه رایگان بدست بیارن.‬ وقتی که شما لیست کسب و‬ کاری در Google+ Local‬ میسازید، فرصت این رو دارید‬ تا اطلاعاتی در مورد کسب و‬ کار، عکسها و چیزای دیگه ای به جز اینا جفت و جور کنین.‬ کاربران نظرات خود رو میذارن و شما به عنوان مدیر‬ آمارهایی در مورد بازدید کنندگان می بینین‬ و جستجوها، اونا رو به صفحه شما می آورد‬ ولی تموم اینا تنها وقتی که‬ بازدید کننده صفحه رو ببینه قابل انجامه‬ و در واقع سه عامل وجود‫ داره که رتبه بندی رو در ‬ Google+ Local تحت تاثیر قرار می ده‬.

عوامل مهم در جستجوی محلی در گوگل

رابطه، فاصله و برتری.‬ رابطه در واقع چگونگی برابری کسب و‬ کار شما با واژه مورد جستجوی کاربره.‬ در بیشتر موارد هر چی لیست‬ کامل تر و دقیقتر باشه‬ درک اون واسه گوگل راحتتر بوده‬ و سریعتر در یافته های جستجو قرار میگیرید‬ و هر چقدر که کار و کاسبی‬ شما به عبارت جستجو در رابطه تر باشه‬ به جستجو گرها هم در رابطه تر‬ است و تجربه با کیفیتی رو‬ واسه موتورهای جستجو تعبیه میکنه و‬ بر نشانی سایت شما کلیک می شه. عامل دوم فاصله س. زیرو رو کردن و گشتن های محلی بر اساس موقعیت جغرافیایی هستن و‬ گوگل از اطلاعاتی که در مورد موقعیت جستجوگران داره و‬ واژه های در رابطه به مکان در کوئری استفاده میکنه‬ تا در رابطه ترین نتیجه رو در لیست بذاره . در بیشتر موارد شهرهای پایتختی به بخشهای کوچکتر تقسیم می شن.‬ شما باید چگونگی انتخاب لیست در ‫کار و کاسبی ‬ Google+ Local رو در نظر بگیرین.‬ واسه نمونه، شهرهایی مانند ری ،‬ دماوند بخشی از پایتخت بزرگ تهران‬ در نظر گرفته می شن ولی اگه شما در هر کدوم از بخشهای‬ اون زندگی کنین، هیچوقت با واژه‬ تهران جستجو نمیکنید.‬ به عنوان یه دارنده کار و کاسبی تلاش میکنین‬ که در کوئریها دقیقتر عمل کنین.‬ اگه شما چندین مکان دارین باید‬ لیستهای مجزایی واسه هر یک بسازین‬ تا بیشتر در یافته های جستجو نمایش یابید و‬ مطمئن شید که نزدیک ترین موقعیت‬ در دید کاربران قرار میگیرید.‬‬‬‬‬‬
‫در آخر برتری لیست گزاری بر‬ رتبه بندی شما تاثیر داره.‬ برتری واحدی واسه اندازه گیری چگونگی‬ شناخته شده بودن کار و کاسبی شما در ‫فضای وبه‬ و مانند صفحات محتوای معمولی به‬ دنبال دلایلی در وب میشه که‬ بقیه در مورد شما در حال صحبت هستن.‬ چیزایی مانند بررسیا، مقالات، وبلاگها، لیستهای دایرکتوری و‬ دیگه موضوعات در مورد کسب و‬ کارتون همه در نظر گرفته می شن‬ و هر چی بیشتر در مورد‬ کار و کاسبی شما گفته شه بهتره‬. واسه افزایش شانس دریافت رتبه در یافته های جستجوی محلی‬ در گوگل این سه موضوع رو یادتون باشه.‬ مطمئن شید که لیست شما کامل، دقیق و مربوط به جستجوهای محلی باشه . حتما با مشخص کردن ناحیه و نشانی کار و کاسبی تون‬ فاصله دقیق با جستجوگران رو‫ مشخص کنین و مانند کاری‬ که شما در روش هدف دار سئو و بهینه سازی سایت انجام میدین‬ و به ساخت برند خود میپردازید، روابط مشتری و وفاداری‬ موجب برتری در فضای وب میشه‬‬‬‬.
‫‬

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست