داده های کلمات کلیدی را به دقت بخوانید

Abstract curly tendrils background.

نکته ای که در مورد تا حالا زیاد مطرح کردیم این بوده که قبل از برنامه ریزی واسه جهت دهی به سایت باید بفهمین که موضوع مورد بررسی شما از نظر گوگل در چه جایگاهی قرار داره و چه کلمات کلیدی واسه اون هست. اما شاید این سوال واسه شما پیش بیاد که این کلمات کلیدی از کجا میان و چیجوری جمع آوری می شن؟
علاوه بر این که خود موتور جست و جوی گوگل در جمع آوری داده های کلمات کلیدی نقش داره، بلکه از ابزارهایی مثل هم واسه این منظور استفاده می کنه. که این وسیله مشخص می کنه که کلمات کلیدی پر رقابت کدوم هستن و این کلمات براساس کشور، زمان و تاریخ مشخصی صورت میگیره مثلا شما در کشور خودتون تمایل دارین بدونین که در ماه گذشته کدوم کلمات کلیدی پررقابت بودن تا از اونا استفاده کنین.

‫وقتی که در حال ساخت لیست کلید واژه ها هستین‬ باید اصل اومدن داده های کلمات کلیدی رو درک کنین‬ تا در لجنزار جزئیات گیر نکنین‬. موضوعی که باید به اون به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین‬ اینه که جستجو کلید واژه ها‬ و همه این اعدادی که ما‬ میبینیم علمی نیستن و بیشتر به هنر شباهت دارن،‬ پس حواستون باشه که خیلی به تعداد کلید واژه ها‬ و مقدار زیرو رو کردن و گشتن ها تکیه نکنین‬. وقتی که تعداد جستجوها رو میبینین‬ وابسته به ابزاری که داره میتونه تخمینی ۳۰ روزه باشه‬ یا یه تخمین ۶۰ روزه یا هرساله باشه.‬

وسایل بررسی داده های کلمات کلیدی

ما میخوایم به تک تک وسیله ها بپردازیم تا ببینیم‬ از کجا اطلاعات رو دریافت میکنن‬ و چیجوری اون رو نمایش میدن.‬ وگرنه ممکنه حواستون به‬ کلید واژه ها پرت شه، کل سی‬ روزه ممکنه شامل تجارت فصلی نباشه‬ و ممکنه شما به تصور‬ کند بودن جستجوها معطوف شید‬. وقتی که در واقع اصل ماجرا رو نمیبینید‬ موضوع دیگه اینه که بفهمین‬ این داده ها از کجا اومده ان‬. بعضی از داده های کلمه کلیدی ای از موتورهای جستجو میایند‬ ولی اگه موتور جستجو بخواد‬ داده های کلمه کلیدی ای رو به‬ اشتراک بزاره که امروزه کمتر این اتفاق میفته‬ بعضی از وسیله ها از‬ Google AdWords استفاده میکنن، ‬ پس ممکنه تحت تاثیر‬ مقدار درخواست مردم از اون عبارت باشه‬ و اگه اون یه عبارت با ‫ارزش بالا در‬‬ Google AdWords باشه‬ بعضی از داده های کلمه کلیدی ای از نوار وسیله میایند.‬

از ارائه کننده خدمات، تحلیلهای به‬ اشتراک گذاشته یا پلتفرمهایی در صنعت‬ که تلاش میکنن تا جایی که‫ میتونن اطلاعات رو گرد‬ بیاری کنن و بعد تخمینی از اون ارائه بدن‬ پس باید به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین که‬ اکثریت داده های کلمه کلیدی ای که‬ شما میبینین تخمینی هستش‬ و از منابع دیگه‬ کسب می شن تا راهنمایی بسازن‬ و شما باید به این شکل‬ از اون اعداد استفاده کنین‬ و این راهنمایی واسه دیدن کلیدواژهای مشخصه‬ پس در داده های کلمه کلیدی ای‬ باید به دنبال چی باشیم ؟‬ اولین چیزی که پیشنهاد میکنم بررسی اش کنین نسبته‬. این نسبت همون مقایسه بین عبارتهای مختلفه‬ پس مثلا، سئو تهران‬ وقتی که با تهران سئو‬ مقایسه میشه‬ و تموم این فرق بین شکل‬ تقسیم بندی واژه ها بوسیله مردمه.‬

هزاران جستجوی جور واجور دراین مورد هست‬ اینجا ما اعدادی داریم ولی‬ جداگونه هستن و از منابع مختلفی میان‬ نسبت مهمترین عامل در این بینه‬ هر چی افراد بیشتری سئو رو در مقایسه با‬‬ سئو تهران جستجو کنن‬ باید مقایسه رو هم بررسی کنیم‬ و در این جا مناطق جور واجور مقایسه می شن‬ و یا در متدهای مقایسه ای که مردم جستجو میکنن‬ یا سازمانی که واژه ها دارن‬ و من می تونم سئو تهران‬ رو ببینم، بعد تهران رو به عنوان‬ یه locator میبینم. خودتون رو گرفتار تعداد دقیق جستجوها نکنین‬ همونطور که میبینین چیزی که به‬ دنبالش هستیم پیدا کردن هدفه‬ نباید به اینجا بیایید احتیاجی نیس که کارتون بی اشکال باشه‬. ما تنها باید هدف مشخصی رو دنبال کنیم‬ و اشتباه کردن هیچ ایرادی نداره و‬ ما میتونیم واژه هایی رو اضافه‬ کنیم که ممکنه دقیق نباشن ولی نزدیک باشن‬ و ما هم همین کار رو میکنیم‬ لیستی از واژه های مختلفی که میخوایم‬ استفاده کنیم رو جفت و جور میکنیم.‬‬‬

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست

Be the first to comment

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*