دانلود : بررسی تاثیر هوش اخلاقی مدیران بر وفاداری مشتریان با تبیین نقش هوشمندی رقابتی (مطالعه موردی مشتریان بانکهای دولتی خصوصی شده شهرایلام)94

دانلود پایان نامه

دانلود پایانامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  مطالعه تاثیر هوش اخلاقی مدیران بر وفاداری مشتریان با تبیین تأثیر هوشمندی رقابتی (مطالعه موردی مشتریان بانکهای دولتی خصوصی شده شهرایلام)

تکه ای از متن پایان نامه :

 

2-2-4 هفت اصل ضروری هوش اخلاقی

اصول هوش اخلاقی از دیدگاه بوربا (2005) به توضیح زیر می‌باشد:

  • همدردی[1]: تشخیص احساسات و علایق افراد که شامل مراحل زیر می باشد:

الف) پرورش آگاهی؛

ب)افزایش حساسیت نسبت به احساس‌های دیگران؛

ج) هم‌دردی با دیدگاه اشخاص دیگر.

2- هوشیاری[2]: دانست راه صحیح و درست و اقدام در همان راه، که شامل:

الف) ایجاد زمینه‌ای برای رشد اخلاقی؛

ب) ترویج معنویت برای تقویت هوشیاری و هدایت رفتار؛

ج) پرورش انضباط اخلاقی برای کمک به افراد به مقصود یادگیری درست از خلاف.

الف) رفتار با دیگران به روش منصفانه؛

ب) کمک به دیگران برای داشتن رفتار منصفانه؛

ج) تدریس روش‌هایی به افراد برای مقاومت در مقابل بی‌انصافی و بی‌عدالتی.

2-2-5 اصول هوش اخلاقی بوربا از دیدگاه اسلامی

 

  1. هوشیاری

قرآن همواره توصیه به هوشیاری را به مومنان می‌کند که بایستی آماده و هوشیار باشند برای مثال، در سوره آیه 71 می‌فرماید: با ایها الذین امنوا خذوا حذرکم فانفروا ثبات او انفروا جمعیا؛ ای کسانی که ایمان آورده‌اید آمادگی و هوشیاری خود را حفظ کنید و سلاح جنگی را برگیرید، سپس گروه گروه به صورت دسته‌جات پراکنده یا دسته‌جمعی به سوی دشمن حرکت کنید”.

[1]empathy

[2] consciousness

 مطالعه تاثیر هوش اخلاقی مدیران بر وفاداری مشتریان با تبیین تأثیر هوشمندی رقابتی (مطالعه موردی مشتریان بانکهای دولتی خصوصی شده شهرایلام)

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه

دانلود پایان نامه ارشد:مطالعه تاثیر هوش اخلاقی مدیران بر وفاداری مشتریان با تبیین تأثیر هوشمندی رقابتی (مطالعه موردی: مشتریان بانکهای دولتی خصوصی شده شهرایلام)