دارم Uniswap را بدون کارمزد ارائه می دهد. خیلی خوبه که درسته؟ – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

با ادامه افزایش سرسام آور قیمت گاز اتریوم، چند شرکت راه حلی را برای کارمزدهای بالا ارائه کرده اند. در صرافی های غیرمتمرکز. Dharma کیف پول ادعا می کند که انجام Uniswap را به صورت رایگان می دهد. اما آیا این خیلی خوب است که درست باشد؟

https://hoseinifinance.com/blog/financial-markets/

 

اکنون فهرست کردن توکن ERC-20 در Uniswap بسیار ساده تر (و ارزان تر) تا در صرافی های مختلف است. تنها چیزی که نیاز به یک قرارداد هوشمند و مقداری نقدینگی دارد، و شما آماده هستید. در نتیجه داغ‌ترین مبادله جدید در بلوک کریپتو، کارمزدهای ETH به شدت افزایش یافته است.

 

صرافی‌های تصاویر در حال حاضر، اصولاً فقط روی رمپ‌ها ثابت هستند.

در مقابل، صرافی‌های مختلف مانند Binance شایعه‌اند که تا 2.6 میلیون دلار برای یک فهرست منتشر می‌شود. واضح است که یک لیست بایننس می تواند یک رمزنگاری نوظهور را ایجاد کند یا آن را خراب کند. اکنون بسیار می گویند که CEX ها بیشتر برای تبدیل فیات به کریپتو استفاده می شوند.

دارما به مشتریان ایالات متحده این امکان را می دهد که هر دو را با کارت های نقدی ارائه دهند. این پول همچنین می‌تواند فوراً در پروتکل وام دهی DeFi برای کسب بازدهی درصدی سالانه مناسب (APY) قرار گیرد. ). علاوه بر این، آنها برای جابجایی پول نقد کارمزد تراکنش نمی کنند.

 

کارمزد محاسبه شما به طور معمول چقدر خواهد بود و در مقایسه با هزینه های گاز که به طور مستقیم انجام می شود چگونه است؟ با احتساب هزینه ها، آیا مقدار txn از طریق دارما ارزان تر می شود یا گران تر؟

این پاسخ ناداو هلندر، مدیر عامل دارما بود:

…امر این است که از طریق ترکیبی از برخی بهینه‌سازی‌های L2 و مدل‌های قیمت‌گذاری هوشمندانه، هدف ما این است که با استفاده از روش‌های ارزان‌تر شود

یک ناهار رایگان؟

مهم همه اینها بنزین صفر و کارمزد صفری در Uniswap است. ادغام Uniswap در ادعاهای کیف پول برای انجام کاری که Uniswap به صورت رایگان انجام می شود. اما همه ادعاگران ادعا نمی کنند که این تجربه را دارند.

برای کارهای گران روزانه، کارمزدها به یک هزینه عمده تبدیل شده است. از کاربران در Discord نامیدی را از هزینه های بالا پیشنهاد کرده اند. آنها را به خطر انداختند.

3/
… برای اینکه به کاربران یک نرخ واضح و واضح و WYSIWYG را نقل کنیم، یک بافر لغزش 0.5٪ را مستقیماً در قیمتی که می‌کنیم فاکتور می‌کنیم. نقل‌شده کاربران را می‌سازند و ذخیره‌کننده‌های تجاری باقی مانده را می‌گیرند، که فکر می‌کنند معمولاً فقط گرد و غبار هستند.

پس از فشار بیشتر، آنها را بیشتر کرده اند که هزینه لغزش آنها در واقع بالاتر بوده است، نزدیک به 2.0٪:

6/
تصمیم دیروز فوری گرفته می‌شود که کاربران می‌توانند خود را به قیمت لغزش بیشتر ارائه دهند. بنابراین ما بافر خود را از 0.5٪ به 2٪ افزایش دادیم. این قابلیت اطمینان tx را افزایش داد، اما همچنین به ایجاد ارزش اضافی در جفت‌های مایع شد (مانند ETHDAI).

اما معامله‌گران دارند که این ریاضی را با هم جمع نمی‌شود. مقایسه یک به یک با برنامه Uniswap نشان داد که برخی از کاربران حدود 8 درصد کاهش یافته اند. دارم در ابتدا عمدی بودن این کار را انکار کرد.

با این وجود، کاربران ناامید دارم را می‌بینند که 8 درصد از تراکنش‌های آنها را پس از جذب آنها با پیشنهادات Uniswapping رایگان به جیب زده است.

فقط پس از ارائه پیشنهادات، پیشنهاد می‌کنم که این حاشیه‌های لغزش بزرگ برای تطبیق با سرمایه‌گذاران YAM اجرا شود. آنها گفتند که در حال کار بر روی یک تعمیر هستند.

آزمایشا

اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی کیف پول Dharma را به طور همزمان با Uniswap آزمایش کرد تا تفاوت ها را دست اول قضاوت کند.

هنگامی که USDC را با یک سکه با سقف کوچک مبادله می‌کنید، هزینه گاز 26.54 دلار است. هنگام مبادله USDC به همان سکه در دارم، برنامه توضیح داد که هیچ ای نمی خواهد. از آنجایی که فقط مبادله مستقیم ETH را می دهد، نویسنده باید دو مبادله انجام می دهد.

> figcaption>

برای اولین سوآپ، با توجه به نرخ مبادله نقل شده، نویسنده باید 0.3078 ETH دریافت کند، اما فقط 0.2848 ETH دریافت می کند، تفاوتی در حدود 10 دلار دارد. تراکنش ETH به TBX شاهد لغزش مشابهی بود که در مجموع 20 دلار کارمزد پنهان داشت.

علاوه بر این، به نظر نمی رسد تفاوت قیمت در برنامه کاهش. ضرب نرخ مبادله در توکنها، قیمتی متفاوت از توکنهای دریافتی واقعی داشت.

> کارمزدها در حالی که اسپرد بالا دارند.

در پایان، نویسنده حدود 200 توکن کمتر در دارم با همان هزینه دریافت کرد. منصفانه بگویم، حتی با این هزینه‌های پنهان، دارماتر و سریعتر از استفاده از متاماسک در Uniswap بود. علاوه بر این، هیچ هزینه ای برای انتقال ETH به کیف پول پرداخت نشده است.

برندان فاستر، بنیانگذار دارم، وقتی از او پرسیده شد که آیا هزینه های بالا ثابت می شود،

«ما در حال کار روی آن هستیم. به امید اینکه بتوانیم در اسرع وقت چیزی در جای خود داشته باشیم.”

آیا ارزش سردرد را دارد؟

اگرچه ناداو هلندر قول داد این هزینه‌ها را «در چند ساعت» اصلاح کرد، برخی قانع‌شده‌اند. برای محاسبه هزینه های واقعی، به نظر می رسد که گران باید ماشین حساب ها را بشکنند. آیا این همه سردرگمی ارزش سردرد را دارد؟