سوالاتی که قبل از خرید هر گونه تجهیزات دندانپزشکی باید در نظر بگیرید

سوالاتی که قبل از خرید هر گونه تجهیزات دندانپزشکی باید در نظر بگیرید

برای متخصصان دندانپزشکی، مهم است که هنگام تعویض تجهیزات شکسته تصمیمات خرید سریع بگیرید یا از «قیمت‌گذاری محدود» استفاده کنید. در حالی که تجهیزات و فناوری برای انجام بهترین کار شما ضروری هستند، می‌توانند گران باشند و شما را در تعقیب دائمی جدیدترین و بهترین ابزارها قرار دهند.

علاقه مندان جهت اطلاع از رادیوگرافی ، یونیت دندان پزشکی ، رادیوگرافی و آر وی جی به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید و کسانی که نیاز دارند درباره تجهیزات دندانپزشکی مطالعه داشته باشند از طریق بلاگ سایت دنتی شاین مراجعه کنند برای اشنایی با رادیوگرافی دگوتزن به صفحه https://dentyshine.com/رادیوگرافی-دگوتزن/ مراجعه کنید.

در دنیای پیچیده دندانپزشکی، فرآیند خرید دستگاه‌ها و فناوری‌های جدید می‌تواند بسیار زیاد باشد. ابتدا باید تعیین کنید که چه تجهیزاتی می تواند به بهترین نحو به تمرین شما کمک کند. سپس باید فروشنده ای را انتخاب کنید. و در نهایت – و شاید مهمتر از همه – شما به راهی برای تامین مالی سرمایه گذاری خود نیاز دارید. این سوالات را در نظر بگیرید تا به شما کمک کند بهترین تصمیم خرید را برای تمرین خود بگیرید:

  1. چگونه تمرین من را متمایز می کند و توانایی های من را تقویت می کند؟

متمایز کردن دندانپزشکی شما کلید رقابتی ماندن در بازار است. داشتن تکنولوژی مدرن می تواند شما را متمایز کند و به شما در تشخیص و درمان بهتر بیماران کمک کند. ارتقاء تجهیزات قدیمی‌تر می‌تواند به ایجاد یک روش کارآمدتر و هوشمندانه‌تر کمک کند.

اگر به دنبال افزایش درآمد یا جذب بیماران جدید هستید، می‌توانید خدمات جدیدی را به مطب خود اضافه کنید. تحقیق کنید که چه کارهای دیگری در اطراف شما در حال انجام آن نیستند که شما می‌توانید. شاید افزودن تنها یک قطعه جدید از تجهیزات شما را قادر به انجام قابلیت‌های جدیدی کند که معمولاً به متخصصان خارجی ارجاع داده‌اید.

  1. چگونه برای بیماران جذاب خواهد بود؟

مصرف‌کنندگان امروزی در دنیایی با فناوری پیشرفته، اولین موبایل و بر اساس تقاضا زندگی می‌کنند. آیا تمرین شما نشان دهنده سبک زندگی آنهاست؟ آنها عادت دارند دستگاه هایی را در دست داشته باشند، اطلاعات را به صورت آنی دریافت کنند و از فناوری برای تحقیق استفاده کنند. این را در نظر بگیرید، 71 درصد از بیماران هزاره علاقه مند به مدیریت قرار ملاقات خود هستند. سوابق و مراقبت های پیشگیرانه از طریق یک برنامه تلفن همراه. شما نمی خواهید یک دندانپزشک قرن بیستمی باشید که در دنیای قرن بیست و یکم تمرین می کند.

  1. من در حال حاضر بهترین تجهیزات را دارم. چه چیز دیگری می توانم نیاز داشته باشم؟

حضور دیجیتالی تمرین خود و نرم افزار پشت آن را فراموش نکنید. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) صنعت مراقبت های بهداشتی را تغییر می دهد و داده ها را هم برای کارکنان و هم برای بیماران ساده می کند. نرم افزار CRM به شما اجازه می دهد تا روابط خود را با بیماران به بهترین نحو مدیریت کنید تا بهترین درمان ممکن را ارائه دهید. داشتن یک پورتال آنلاین به روز و با کاربری آسان که در آن بیماران به راحتی می توانند نظافت خود را مدیریت کنند، صورت حساب های خود را پرداخت کنند و به سوابق خود دسترسی داشته باشند، می تواند زندگی آنها را آسان تر کند.

  1. بازگشت سرمایه من چقدر است؟
مطلب دیگر :   روش های بازیابی تنظیمات کارخانه در ویندوز 11 را یاد بگیرید

ما می‌دانیم که برخی از برچسب‌های قیمت می‌توانند سرسام‌آور باشند و ممکن است حذف آن‌ها به یکباره ناراحت کننده باشد. با این حال، بلند مدت فکر کنید. به عنوان مثال، یک قطعه به روز شده از تجهیزات می تواند هزاران هزار هزینه برای شما در پیش داشته باشد، اما می تواند شما را قادر سازد تا دو برابر بیشتر از تجهیزات قدیمی تر، مراحل و غربالگری را انجام دهید. شما به طور بالقوه می توانید بیماران بیشتری را درمان کنید، صورتحساب خود را دو برابر کنید و درآمد را بیشتر افزایش دهید. وقتی به اعداد نگاه می کنید، ممکن است بتوانید سریعتر از آنچه فکر می کنید بتوانید تجهیزات خود را پرداخت کنید و بازدهی مثبت را مشاهده کنید.

  1. آیا سرمایه گذاری واقعا ارزشش را دارد؟

همانطور که تجهیزات قدیمی‌تر می‌شوند، برای ادامه کار با عملکرد استاندارد به تعمیر و نگهداری بیشتری نیاز دارند. تماس معمولی با متخصصین تعمیر و نگهداری برای انجام تعمیرات مستلزم زمان و هزینه است. با سرمایه گذاری در تجهیزات دندانپزشکی جدیدتر و مطمئن تر، می توانید آن را با عملکرد بهینه حفظ کنید. باز هم، اینجا جایی است که نگاه به بلندمدت می تواند تصمیم گیری را راهنمایی کند. ارزش زمان، پول و بیماران شما بیشتر از زحمت تعمیر منظم تجهیزات قدیمی است.

  1. آیا به دفتر من در جذب استعدادهای برتر کمک می کند؟

بخشی از رقابتی ماندن، داشتن کارکنان عالی است. در حالی که در تلاش برای جذب و استخدام بهترین استعدادها هستید، داشتن به روزترین و پیشرفته ترین گزینه های فناوری می تواند یک عامل تعیین کننده در تصمیم گیری یک کارمند بالقوه باشد.

  1. چگونه می توانم از تجهیزات تا حد امکان استفاده کنم؟

داشتن به روزترین تجهیزات می تواند به جهات مختلف برای دفتر شما مفید باشد، اما فقط با استفاده و آموزش مناسب. اغلب اوقات، دندانپزشکان بهترین تجهیزات موجود در بازار را خریداری می کنند و فقط از آن برای ادامه همان کارهایی که همیشه انجام می دادند استفاده می کنند. سرمایه‌گذاری در آموزش می‌تواند تضمین کند که هر قطعه از تجهیزات به‌طور کامل مورد استفاده قرار می‌گیرد و بازده سرمایه شما را بیشتر می‌کند.

  1. بهترین راه برای تامین مالی چیست؟

بررسی کنید که آیا اجاره یا خرید برای شما منطقی‌تر است.

  1. یک فروشنده دندانپزشکی خوب انتخاب کنید

گاهی اوقات در انتخاب توزیع کننده تجهیزات دندانپزشکی مناسب قیمت مهم ترین چیز نیست. به جای یک پیشنهاد خوب، باید موارد دیگری مانند نزدیکی (در صورت فوریت فنی مهم است که تکنسین فوراً بیاید)، حرفه ای بودن و خدمات با کیفیت را در نظر بگیرید.

در پایان، مهمترین چیزی که می توانید به بیماران خود ارائه دهید دسترسی به مراقبت، تشخیص و درمان استثنایی است. اتخاذ تصمیمات سرمایه‌گذاری مناسب برای فعالیت شما می‌تواند سود زیادی را در درازمدت به همراه داشته باشد.

اگر به دنبال تجهیزات دندانپزشکی جدید هستید، به جدیدترین واحدهای دندانپزشکی ما نگاهی بیندازید اینجا. آیا به دنبال فروشنده ای در نزدیکی خود هستید؟ همه فروشندگان ما را اینجا پیدا کنید.