هنگام خرید املاک به این نکات حتما دقت کنید

املاک

 

مهم است که به چند دلیل به محض اینکه آماده شروع به جستجوی خانه هستید، فرآیند تامین مالی را شروع کنید. اولاً، شروع زودهنگام فرآیند، هرگونه موانع مالی را در حین بسته شدن از بین می برد، که به شما کمک می کند به موقع و بدون غافلگیری ببندید.

قرارداد خرید ملک یک قرارداد قانونی الزام آور است که بر خرید و فروش ملک حاکم است . که بین خریدار و فروشنده ایجاد می شود، شرایط معامله و شرایطی را که تحت آن یک فروش رخ می دهد را مشخص می کند.

اکنون که می دانید قراردادهای زمین چگونه کار می کنند، وقت آن است که تصمیم بگیرید که آیا یکی برای شما مناسب است یا خیر. در حالی که ممکن است مزایای قرارداد زمین برای خریداران خاص وجود داشته باشد، اما به طور بالقوه جنبه های منفی قابل توجهی نیز وجود دارد. این مهم است که همه طرفین قرارداد زمین بالقوه از مزایا و خطرات موجود کاملاً آگاه باشند.

با توجه به شرایط فعلی بازار، باید حدود یک سال برای انتخاب و خرید خانه بعدی خود برنامه ریزی کنید . بیشتر این زمان صرف یافتن خانه مورد نظر شما می شود. وقتی برای اولین بار در بهار 2020 از ویروس کرونا شنیدیم ، برخی از کارشناسان پیش بینی کردند که اگر فروپاشی نشود، بازار مسکن سرد خواهد شد. برعکس این اتفاق افتاد. تعداد خریداران خانه در بازار در واقع افزایش یافت. در همان زمان، بسیاری از صاحبان خانه ها ترجیح دادند تا زمانی که ابهامات ناشی از همه گیری برطرف نشود، در خانه های خود بمانند.

اولین قدم برای گرفتن وام مسکن، یافتن وام دهنده ای است که بتواند شما را واجد شرایط دریافت وام کند. اگر یک وام دهنده آنلاین می خواهید، به خاطر داشته باشید که به دنبال کسی باشید که به شما اجازه ارسال اسناد و امضای قراردادها را از طریق اینترنت می دهد.

پیش فروش برج های چیتگر 

مبلغ نقدی شما معمولاً از کل هزینه های بسته شدن شما بیشتر است زیرا شامل پیش پرداخت شما می شود. قبل از اینکه وام خود را امضا کنید، افشای پایانی خود را با برآورد وام خود مقایسه کنید. هزینه ها، نرخ بهره و شرایط وام در افشای پایانی شما باید بسیار شبیه به برآورد وام شما باشد. اگر هزینه از برآورد وام شما به افشای پایانی شما تغییر کرده است، باید این موضوع را با وام دهنده وام مسکن خود در میان بگذارید وام دهنده شما فقط نمی خواهد ببیند چقدر پول در می آورید. آنها همچنین می خواهند یک سابقه کاری (معمولاً حدود 2 سال) ببینند تا مطمئن شوند منبع درآمد شما پایدار و قابل اعتماد است. آماده‌سازی درآمد شما به جمع‌آوری مدارک مناسب برای نشان دادن اشتغال ثابت است. اگر در لیست حقوق و دستمزد هستید، احتمالاً فقط باید فیش حقوقی اخیر و W-2 را ارائه دهید

تصمیم گیری در مورد محل خرید ملک بعدی یک تصمیم مهم است. آیا باید خانه ای نزدیک به خانواده خود داشته باشید؟ یا اینکه یکی را در ساحل، کوهستان یا شهری که دوست دارید ترجیح می دهید؟ مهم است که در مورد مکان ها با همسر و سایر اعضای خانواده که ممکن است در این تصمیم مشارکت داشته باشند صحبت کنید. از آنجا، زمانی را صرف تحقیق در مورد بهترین محله های محلی کنید. با یک مشاور املاک محلی شریک شوید تا بهترین مناطق را برای خانه دوم پیدا کنید.

فروش اقساطی آپارتمان در تهران 

ما شما را سرزنش نمی کنیم: مهم نیست که در جستجوی اولین ملک اجاره ای خود هستید یا یک سرمایه گذار باتجربه املاک و مستغلات به دنبال افزایش جریان نقدی خود هستید، انتخاب فرصت سرمایه گذاری مناسب بسیار مهم است. خواه به دنبال تعیین چگونگی یافتن املاک خارج از بازار، چه چیزی در یک ملک سرمایه گذاری باشید، یا نحوه مدیریت تامین مالی خانه تک یا چند خانواده، نترسید – ما در اینجا شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

در این مقاله، پیش از پرداختن به برخی از قوانین مربوطه در این زمینه، به معنای مسکن فرصت‌های برابر و مسئولیت‌هایی که برای همه طرفین معامله ملکی ایجاد می‌کند، خواهیم پرداخت. سپس به این خواهیم پرداخت که اگر مشکوک به تبعیض هستید چه کاری باید انجام دهید. در نهایت، نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید سازمان‌هایی را شناسایی کنید که از فرصت‌های برابر مسکن حمایت می‌کنند.

یک نمونه از وام دهندگان پول سخت شامل وام های ثابت و برگشتی است که در آن پس از فروش خانه، سود خود را به صورت یکجا پس می گیرید. برخی از پلتفرم‌های سرمایه‌گذاری جمعی املاک و مستغلات وام‌های ثابت و تلنگر ارائه می‌کنند.

نقشه برداری زمین برای ترسیم شکل و مرزهای یک قطعه زمین استفاده می شود. این یک ترسیم دقیق از ابعاد بسته و همچنین هر ویژگی فیزیکی، طبیعی و تولیدی است. این توپوگرافی در نظر گرفته می شود، که نشان دهنده ویژگی های فیزیکی یک بسته است. شما ممکن است در مورد نقشه برداری زمین شنیده باشید، اما آیا می دانید چه زمانی ممکن است به آن نیاز داشته باشید؟

افزایش نرخ بهره وام مسکن – که نتیجه مستقیم کمپین فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره ضد تورم است – خریداران را از بین برده و کل بازار املاک و مستغلات مسکونی را به پایین کشیده است . علاوه بر این، تورم در حال ضربه زدن به بودجه خانوارها است و بسیاری از اقتصاددانان شاهد رکود در افق هستند. این همه خبر وحشتناکی برای افرادی است که در کار ساخت خانه های جدید برای یک خانواده هستند و اقتصاددانان می گویند احتمالاً قبل از اینکه بهتر شود بدتر می شودافزایش نرخ بهره وام مسکن – که نتیجه مستقیم کمپین فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره ضد تورم است – خریداران را از بین برده و کل بازار املاک و مستغلات مسکونی را به پایین کشیده است . علاوه بر این، تورم در حال ضربه زدن به بودجه خانوارها است و بسیاری از اقتصاددانان شاهد رکود در افق هستند. این همه خبر وحشتناکی برای افرادی است که در کار ساخت خانه های جدید برای یک خانواده هستند و اقتصاددانان می گویند احتمالاً قبل از اینکه بهتر شود بدتر می شود تصویر سه دسته از ساختمان ها را نشان می دهد، اولی خانه ها و درختان حومه شهر، دومی آسمان خراش ها و ساختمان های اداری و سومی یک کارخانه است. کنار کارخانه فقط زمین خالی است. متن این است: “املاک چیست؟ املاک و مستغلات به عنوان مالکیت، زمین، ساختمان و حقوق هوا بر روی زمین، و حقوق زیرزمینی در زیر زمین. مسکونی، تجاری، صنعتی و زمین خالی تعریف می شود.”

ملک به دلایل مختلفی در حراجی فروخته و خریداری می شود و این حراج ها اغلب به صورت آنلاین انجام می شود. در حراج آنلاین، تمام مناقصه ها از طریق اینترنت انجام می شود. هنگامی که در یک حراج آنلاین شرکت می کنید، می توانید تصاویر ملک را مشاهده کنید و از راحتی روی مبل خود پیشنهاد دهید. این معمولاً از طریق وب سایت های حراج انجام می شود. مزایده‌ها گاهی اوقات در سایت‌هایی که توسط دولت اداره می‌شوند، جایی که خانه‌های توقیف شده فروخته می‌شوند، برگزار می‌شود.

خانه های کلید در دست در سراسر کشور در دسترس هستند، اما این بدان معنا نیست که هر فرصتی بازدهی یکسانی را به همراه خواهد داشت. یک استراتژی کلید در دست موفق با یافتن املاکی شروع می شود که در سودآورترین بازارها هستند یا بازارهایی که به تازگی شاهد افزایش ارزش یا تقاضا هستند. اگر آماده خرید یک خانه اجاره ای هستید، چندین فاکتور وجود دارد که باید هنگام شروع جستجو بر آنها نظارت کنید.

بسته به آنچه در یک محله برای شما ارزش قائل هستید، برخی از عوامل ممکن است برای شما مهمتر از دیگران باشد، زیرا شروع به شکار خانه می کنید. آیا شما یک بیست و چند ساله هستید که به دنبال یک زندگی شبانه پر جنب و جوش هستید یا یک بازنشسته به دنبال جمعیت بالغ تری برای معاشرت هستید؟ آیا جمعیت متنوع برای شما ضروری است؟ آیا برای شما مهم است که درآمدتان شما را در پایین ترین سطح درآمد – یا بالاتر – از درآمدهای محله قرار دهد؟

در کلاهبرداری امداد سلب مالکیت ، کلاهبرداران افرادی را که در آستانه توقیف خانه‌هایشان هستند، هدف قرار می‌دهند. یک شرکت ممکن است دست به دست شود و قول دهد که سلب حق اقامه دعوی را متوقف کند یا وام را در ازای پرداخت اولیه تغییر دهد.

در حالی که ممکن است از بیرون کاملاً خوب به نظر برسد، اما می تواند مشکلات داخلی داشته باشد که برای صاحب خانه معمولی قابل توجه نیست. اشتباهات نادیده می توانند در طول زمان بدتر شوند و هزینه تعمیرات گران قیمت را به همراه داشته باشند، بنابراین مهم است که بازرسان حرفه ای خانه را استخدام کنید تا بتوانید خانه خود را با اطمینان خریداری کنید. حتی اگر به دنبال یک فیکس کننده رویه هستید ، مهم است که خوب، بد و هزینه ای که به همراه دارد را بدانید.

هنگامی که مالک ملک تمام یا بخشی از ساختمان را به مستاجر اجاره می دهد، مالک این خطر را متحمل می شود که مستاجر ممکن است ناخواسته حادثه ای ایجاد کند که به شخصی که از ملک بازدید می کند آسیب برساند. شخص زیان دیده ممکن است با شکایت از مستاجر و صاحبخانه برای جبران خسارت به دنبال جبران خسارت باشد.

رنگ تازه، پلان های مدرن و وسایل به روز: اینها تنها تعدادی از مزایای خرید خانه جدید است. اما در مورد مزایای عاطفی قدم گذاشتن در یک خانه کاملاً جدید نیز باید گفت. وقتی اولین کسی هستید که در یک خانه زندگی می کنید، خانه همان چیزی است که شما آن را می سازید – بنابراین بیایید به برخی از مزایای ساخت و ساز جدید نگاهی بیندازیم.

هر زمان که به دنبال فروش خانه می‌شوید ، مهم است که یک قیمت معقول تعیین کنید که برای حداکثر تعداد خریداران هدف بالقوه جذاب باشد. همچنین به عنوان لیست قیمت شناخته می شود، قیمت درخواستی مقدار خاصی از پولی است که شما به دنبال دریافت آن برای فروش ملک خود هستید. قیمت درخواستی توسط تعدادی از عوامل و متغیرها، از جمله مکان، سن، اندازه، و وضعیت ملک و همچنین شرایط حاکم بر بازار در منطقه جغرافیایی محلی شما تعیین می شود.

اگر در مورد خرید ملک سرمایه گذاری فکر کرده اید ، شراکت املاک ممکن است نقطه شروع خوبی باشد. اینها سرمایه گذاری های مشترک محدودی هستند که عمدتاً در املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنند. آنها سرمایه گذاران را گرد هم می آورند تا سرمایه گذاری مشترک خود را مدیریت کرده و از نظر مالی حمایت کنند. سرمایه گذاری در یک مشارکت املاک و مستغلات مزایای زیادی دارد، اما تصمیم برای همه نیست. بیایید با وارد شدن به جزئیات و ارزیابی مزایا و معایب آنها ببینیم آیا این برای شما مناسب است یا خیر.

مطلب دیگر :   بررسی جامع لوازم برقی پرکاربرد در خانه