آیا ادغام ها کلید آینده آموزش عالی را دارند؟

0 Comments

برای بسیاری از مؤسسات آموزش عالی ، نام آنها و شهرت دیرینه چیزی است که باید به هر قیمتی از آن استفاده کرد. با این حال ، با تغییر تکنولوژی چهره آموزش ، بسیاری از موسسات برای زنده ماندن ، تصمیمات سختی را اتخاذ می کنند.

قیمت

یکی از این گزینه ها در نظر گرفتن ادغام است که می تواند به آنها کمک کند از خراب شدن پایه دانشجویی خود و کیفیت آموزشی که ارائه می دهند جلوگیری کنند.

دانشجو

این بحران هم از نظر هویت و هم از نظر هدف است. عوامل زیادی در مسائلی که مربیان با آن روبرو هستند نقش دارند. افراد با داشتن مهارت و اعتبار متأثر از رشد و تحرک فزاینده و فناوری ، افراد متفاوت آموزش را مشاهده می کنند.

این تغییرات باعث اختلال در آموزش و پرورش و وادار کردن تصمیمات سخت می شود که می توانند چهره آموزش عالی را برای همیشه تغییر دهند همانطور که ما می دانیم.

ادغام در Survive

ادغام ها به ویژه در مواجهه با چالش های مالی مفهومی جدید نیستند. صنایع دیگر – از خدمات درمانی تا بانکداری و الکترونیک گرفته تا صنعت خودرو- این کار را با سرعت بالایی انجام داده اند.

وقتی بسیاری از شرکت ها خدمات مشابهی را ارائه می دهند ، ادغام یک انتخاب منطقی است و رقابت باعث کاهش فروش در بین همه رهبران می شود. با ادغام ، موسسات برای به دست آوردن چیزهای زیادی از جمله:

     

  • بهبود رشد مداوم و تأثیر
  •  

  • راندمان بهبود یافته
  •  

  • اقتصادهای بزرگ مقیاس
  • اقتصاد

     

  • افزایش ارزش برای مشتریان و سهامداران
  •  

  • رقابت بهتر شده
  •  

  • شانس بهبود یافته برای زنده ماندن طولانی مدت

در آموزش و پرورش ، سایر امکانات شامل فرصتی برای ایجاد اتحاد با یک رهبر صنعت است که بهتر بتواند بودجه مورد نیاز برای ساخت زیرساخت های جدید را بدست آورد ، سرمایه گذاری در فن آوری های جدید و تهیه برنامه درسی قوی تر انجام دهد.

سرمایه گذاری

با این وجود ، این سرمایه گذاری ها نمی توانند ضریب افزایش ثبت نام برای جمع آوری شهریه های مورد نیاز را تضمین کنند.

استخر دانشجویی در حال تحول است

مؤسسات آموزش عالی به شهریه بستگی دارد. صرف نظر از موقوفه هایی که آنها خریداری می کنند ، در دراز مدت باید همچنان به جذب دانشجویان برای افزایش درآمد شهریه ادامه دهند. با این وجود ، انتخاب ها فقط به جذب دانشجویان بیشتر یا افزایش شهریه محدود می شود.

متأسفانه استخر دانشجویی سنتی در حال کوچک شدن است و افزایش شهریه هیچ کاری بیشتر از کاهش آن استخر نخواهد کرد. در حقیقت ، تعداد داوطلبان دانشگاهی براساس آمار هجوم آمار آموزش و پرورش برای پنج سال متوالی کاهش یافته است.

تعداد نوجوانانی که وارد کالج می شوند به دلیل افت در نرخ تولد رو به کاهش است. در حقیقت ، بیش از ۵۰٪ دانشگاه ها و دانشکده ها در ایالات متحده می گویند که تعداد دانشجویان در حال کاهش است و این بدان معناست که تعداد دانشجویان کمتری برای دور زدن و شهریه کمتر برای پرداخت هزینه دارند.

علاوه بر این ، مشخصات دانشجویی معمولی امروز به طور قابل توجهی تغییر کرده است. یکی از پنج نفر بالای ۳۰ سال است و ۳۸٪ دانشجویان کارشناسی ارشد بالای ۲۵ سال دارند در حالی که ۳۵٪ دانش آموزان به صورت پاره وقت و دو نفر از پنج نفر در یک کالج جامعه شرکت می کنند. همچنین جالب است بدانید که بیش از ۲۵٪ دانشجویان دوره های آنلاین را انتخاب کرده اند.

دانش آموز

اختلال کارکنان و ضررها

به نظر می رسد بسیاری از موسسات پس از ثانویه واقعیت مقابله با آنها را درک نکرده اند. اگرچه اعضای هیئت مدیره وظیفه وفاداری و مسئولیت خود را برای پایدار نگه داشتن این عملیات تشخیص می دهند ، اما همیشه این ترس وجود دارد که در صورت وقوع ادغام ، نقش خود را از بین ببرند.

حتی اگر اعضای هیئت مدیره و سایر ذینفعان تصدیق کنند که هزینه ها باید کنترل شود ، این کاهش ها تأثیر چشمگیری بر مدرسه می گذارد. اعضا نه تنها از شغل خود می ترسند بلکه آنها می دانند که هزینه کالج ها مربوط به منابع انسانی است. این اعضای هیئت مدیره را مجبور می کند نگران از دست دادن اعضای هیات علمی دانشگاه باشند که دانش آموزان را به مدرسه جذب می کنند.

با این حال ، این اعتقاد که یک موسسه بزرگتر می تواند زمینه بیشتری برای دانشکده های خود فراهم کند و دانشجویان در مدارس دشوار گم نشوند. این می تواند برای برخی از مؤسسات که شروع به دیدن فرصت ها می کنند ، محرک جدی باشد.

این امر به ویژه در مورد مؤسسات مستقل با تخصص محدودی مانند دانشکده حقوق ویتیر ، دانشکده حقوق دانشگاه والپارایزو ، کالج شیرین Briar و کالج های تاریخی مانند کالج کرست وستمینستر صدق می کند.

همه این مدارس یا چالش هایی را دیده اند ، فروخته می شوند ، یا تعطیل شده اند.

تصمیم گیری برای ادغام

تصمیم برای ادغام مدارس فقط باید در شرایطی صورت گیرد که مشخص شود ادغام باعث بهبود عمیق مدرسه و ارزش آن برای دانش آموزان و اساتید خواهد شد. همچنین باید امکان رشد را افزایش دهد و منافع فزاینده ای را برای ذینفعانش به ارمغان آورد.

برای موفقیت ، ادغام باید در نظر گرفته شود در حالی که هنوز منابع و دارایی هایی وجود دارد. مذاکرات قوی تر خواهد شد و هنوز چیز زیادی برای بدست آوردن آن وجود دارداز وضعیت فعلی مدرسه

رهبران هوشمند باید به دنبال راهکارهایی باشند که بهترین شانس بقا را برای آنها فراهم کنند و ادغام ها اغلب جواب می دهند. این یک جاده طولانی و سخت است ، زیرا حفظ ارزش های هر موسسه بسیار متقاعد کننده و مذاکره کننده است و همچنان به ارائه تمام مزایا برای دانشجویان و اساتید می پردازد.

هدف اصلی یک موسسه آموزش و پرورش تداوم ارائه نتایج با کیفیت بالا است. همچنین باید در قبال دانش آموزان خود مسئول باشد و اطمینان حاصل کند که آنها آموزش و پرورش را با روشی مقرون به صرفه ارائه می دهند.

اگر یک موسسه برای بهبود خدمات ، محتوا و ایجاد شهرت خود با فشار روبرو باشد ، ترکیب منابع به روشی سودمند با یک موسسه مشابه دیگر ممکن است بهترین گام برای پیشبرد باشد.

ادغام خوب برنامه ریزی شده

یک ادغام به خوبی برنامه ریزی شده مشارکت استراتژیک را فراهم می کند که در رسالت و ارزش های مؤسسات شرکت کننده دخالت نداشته باشد. این می تواند بحث هایی را ایجاد کند که می تواند منجر به مشارکت در مورد ادغام ، کمک به تر کردن هزینه ها و داشتن یک برنامه استخدام دانشجویی سودمندتر و پرخاشگرتر شود.

با وجود چالش های ارائه شده توسط ادغام ، نمونه های بسیار موفقی وجود دارد که فرصت های غیرقابل پیش بینی مانند:

     

  • قابل توجه پس انداز مالی
  •  

  • اندازه و مقیاس بزرگتر
  •  

  • استقرار مجدد و تنظیم مجدد ذینفعان

موفقیتها و شکستها در ادغام

بسیاری از ادغام های موفق در ایالات متحده وجود داشته اند از جمله:

     

  • اضافه شدن کالج میدبوری از انستیتوی مطالعات بین المللی مونتری
  •  

  • دانشگاه فیلادلفیا و دانشگاه توماس جفرسون
  •  

  • ترکیبات دانشگاه دانشگاه جورجیا
  •  

  • دانشگاه لسلی و انستیتوی هنر بوستون
  •  

  • کالج میدبوری و انستیتوی مطالعات بین المللی مونتری
  •  

  • کسب دانشکده حقوق نیو انگلستان جنوبی توسط دانشگاه ماساچوست

این لیست همچنان نشان می دهد که موفقیت ادغام چگونه بوده است. با این وجود مواردی وجود دارد که ادغام ناموفق یا بسیار چالش برانگیز است.

به عنوان مثال ، در سال ۲۰۱۷ کالج ویلوک و دانشگاه بوستون فقط ۴۳ روز طول کشید تا ادغام خود را تکمیل کنند ، با اینکه ویلک بخشی از دانشگاه بوستون شد. با این وجود در سال ۲۰۱۸ ، گفتگوهای بین کالج Mount Ida و کالج Lasell طی چند ماه از هم جدا شد. در عوض ، Mount Ida اعلام کرد که این دانشگاه توسط دانشگاه ماساچوست به دست خواهد آمد و به طور موقت کوه Ida را که کار خود را متوقف کرده بود پایان داد.

شاید این مسائل در چگونگی پیشرفت امور پس از ادغام باشد. در مورد Wheelock ، نام کالج به عنوان کالج آموزشی و توسعه انسانی Wheelock زندگی می کند. دانش آموزان توانستند در دانشگاه بوستون کنکوری کنند ، همچنین برای اساتید و اعضای هیات پیشنهادات شغلی نیز وجود داشت.

در مورد کوه ایدا ، همه چیز به اندازه صمیمانه نبود. این پردیس قرار بود در سیستم دانشگاه ماساچوست تقسیم شود و دانشجویان مجبور به شرکت در دانشگاه UMass Dartmouth 60 مایل دورتر بودند. در نتیجه ، بسیاری از دانش آموزان در Mount Ida دریافتند که برنامه های تخصصی خود با سیستم UMass مطابقت ندارد.

این داستانهای متناقض اثبات این بود که موفقیت در ادغام تضمین نمی شود.

نحوه اتخاذ تصمیم آگاهانه

از آنجا که موفقیت تضمین نشده است ، به موسسات توصیه می شود آنچه را که آنها را به سمت فرآیند ادغام سوق می دهد در نظر بگیرند. با وجود بسیاری از امکانات از جمله پتانسیل مشارکت یا کسب ، باید گزینه های مختلفی مورد سنجش قرار گرفت و از منافع دانشجویان و دانشکده ها محافظت شود.

هنگامی که دانشگاه فیلادلفیا و دانشگاه توماس جفرسون با هم ادغام شدند ، در ژوئیه سال ۲۰۱۷ طبق گفته استفان اسپینلی جونیور ، صدراعظم دانشگاه توماس جفرسون ، چیزهای زیادی آموخته شد.

او قبل از ادغام رئیس دانشگاه فیلادلفیا بود و این توصیه را ارائه داد:

     

  • تمایز مهم است زیرا شما را از همان تحصیلات جدا می کند که دانش آموزان می توانند به هر جای دیگری برسند.
  •  

  • به دنبال شرکای تکمیلی باشید تا بتوانید یک پیشنهاد دانشگاهی متنوع تر ارائه دهید و از حذف اعضای هیئت علمی ارزشمند به دلیل برنامه های همپوشانی جلوگیری کنید.
     
  • با اساتید و دانشجویان و همه کسانی که در مدرسه و اجتماع آن سرمایه گذاری می کنند شفاف باشید تا زودتر بخرید و اعتماد ایجاد کنید.
  •  

  • قبل از اینکه به عنوان یک دانشگاه شناخته شوید ، مطابق با استانداردهای اعتبار سنجی برای آژانس های مختلف آماده باشید
     
  • تلاش های استخدام را برای جلوگیری از سردرگمی دانشجویان متمرکز کنید تا بتوانید همچنان به جذب شهریه مورد نیاز خود بپردازید زیرا کارهای متفاوتی برای انجام تمایز خود در مدل جدید وجود دارد.

نتیجه گیری

به یاد داشته باشید که ادغام تنها شما نیستگزینه.

گزینه های همکاری زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد به مقیاس های اقتصادی دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید از طریق تعدادی از فرصت های شریک زندگی مانند برنامه های مشترک ، پروژه های مشارکتی و منابع مشترک ، یک تجربه آموزشی بهبود یافته را ارائه دهید.

جمعیت شناسی دانش آموز جدید را به خاطر بسپارید و در نظر بگیرید که چگونه دنیای دیجیتال راه های جدیدی را برای آموزش گشوده است ، با جغرافیایی که اغلب از این ترکیب خارج می شود. به دنبال یافتن اعتبارنامه ها و زمینه های تخصص ویژه ای به سبد خرید خود مانند رسانه های اجتماعی یا آنالیز می توانید به جذب استخر جدید دانشجویان کمک کرده و به شما امکان می دهد وارد بازار جدید شوید.

اگرچه ادغام ها تنها استراتژی آینده آموزش عالی نیستند ، اما مطمئناً دامنه قانع کننده ای از فرصت های بالقوه را پیشنهاد می کنند.

اما نایتلی