چگونه بازاریابی دیجیتالی شما مقایسه می شود: معیار خود را در برابر رقابت قرار دهید

0 Comments

این طبیعی است که خودتان را ارزیابی کنید ، چه در ورزش و چه در تجارت رقابت کند. اگر می خواهید موفق شوید ، می خواهید بدانید که در مقایسه با همسالان خود چگونه ارزیابی می کنید ، و در کجا باید نسبت به آنها پیشرفت کنید.

ورزش

من اعتقاد دارم که محک زدن به بلوغ تواناییهای بازاریابی دیجیتال یک رویکرد اساسی برای مشاغلی است که در استفاده بیشتر از فرصتها از طریق ارتباطات / کانالهای دیجیتالی جدی هستند. اگر می خواهید “بازاریابی برتر” در بازاریابی آنلاین برای بخش خود یا فقط “بازپرداخت بیشتر از طریق اینترنت” باشید ، برای بررسی کارآیی بازاریابی در برابر رقبا ، نیاز به یک پایه دارید.

دیجیتال

قدرت مشخص کردن بلوغ دیجیتالی قابلیت های بازاریابی دیجیتالی شما این است که ارزیابی عینی از استفاده فعلی شما از بهترین شیوه ها را ارائه می دهد و شکاف بین مکان مورد نیاز شما و کجا باید باشد. / blockquote>

سپس می توانید شکاف خود را به همکاران نشان دهید و قضیه را برای تغییر و ایجاد منابع فراهم کنید تا بازاریابی خود را به سطح بعدی برسانید. این امر به ویژه در بازاریابی دیجیتال بسیار مفید است زیرا هنوز هم برای بسیاری از سازمان ها جدید است و افراد مسئول بازاریابی دیجیتال باید فرصتهایی را که می توانند در اختیار همکارانشان قرار دهند ، نشان دهند.

به طور خلاصه ، قابلیت های محک یا امتیاز دهی می توانند به شما کمک کنند:

     

  1. حسابرسی رویکردهای فعلی برای بازاریابی دیجیتال برای شناسایی مناطق برای بهبود
  2.  

  3. معیار در برابر رقبائی که در همان بخش بازار قرار دارند
  4.  

  5. بهترین شیوه را از بین پذیرندگان پیشرفته تر تشخیص دهید
  6.  

  7. تعیین اهداف و ایجاد استراتژی ها و نقشه راه برای بهبود قابلیت ها در طول زمان
  8.  

  9. وضعیت کنونی را به همکاران و دارندگان بودجه ابلاغ کنید و اولویت های سرمایه گذاری را برای فعالیت های مختلف برجسته کنید
  10. سرمایه گذاری

چه چیزی را باید محک بزنیم؟

بنچمارک می تواند به روش های مختلفی در بازاریابی دیجیتال ، یا برای بازاریابی دیجیتال به طور کلی یا برای کانال های ارتباطی دیجیتال کلیدی مانند جستجو ، رسانه های اجتماعی یا بازاریابی ایمیل یا برای تجربه دیجیتال استفاده شود.

توصیه می کنم با بررسی نحوه مدیریت کلیه فعالیت های بازاریابی دیجیتال ، از ممیزی کلیه قابلیت های دیجیتال مارکتینگ خود شروع کنید. من این خلاصه ای از موضوعات اصلی را ایجاد کردم تا در نظر بگیرم که بازاریابان می توانند از Smart Insights بارگیری کنند. همچنین می توانید برای سایر تاکتیک ها از تصاویر معیار مشابه استفاده کنید.

ردیف های A تا D در این معیار بصری نشان می دهد که تجارت به طور کلی چگونه تحول دیجیتالی خود را مدیریت می کند. E مدیریت سیستم ها و فناوری را برجسته می کند در حالی که ارتباطات F و G در خارج از سایت و بررسی دیجیتالی در سایت در سراسر تلفن همراه و دسک تاپ را بررسی می کند.

سیستم معیار از یک مقیاس ساده ۵ نقطه ای از موسسه کارنگی ملون ایالات متحده استفاده می کند. این در ابتدا برای بررسی بلوغ فرآیندهای توسعه نرم افزار ساخته شده است ، که برای آن به عنوان استاندارد اتخاذ شده است. با افزایش نقش فناوری در بازاریابی ، منطقی است که از این خرابی ساده و برچسب ها در بازاریابی دیجیتال نیز استفاده شود. من در ابتدا هنگام کار بر روی پروژه های مشاوره شخصی برای مارک هایی مانند Barclaycard ، BP و مرسدس بنز ، صفحات گسترده معیار توانایی را ایجاد کردم ، جایی که با ذینفعان مصاحبه کردم و از آنها خواستم تا توانایی های دیجیتالی خود را در مقیاس دقیق ارزیابی کنند. نسخه ای از این مورد بعداً در گزارش های تیم های مدیریت تجارت الکترونیک ارجاع شد.

یک ابزار جدید محک تعاملی

بعد از ایجاد بسیاری از صفحه گسترده های معیار دیجیتالی و ممیزی استراتژی بازاریابی ، من می خواستم با ایجاد یک ابزار تعاملی که می تواند برای نمره دهی به قابلیت های بازاریابی دیجیتال در تجارت و ارائه توصیه هایی برای بهبود استفاده شود ، معیار دیجیتال را به سطح بعدی برسانم. این همان ابزار جدید Benchmarking Interactive Benchmarking Smart Insights است – شما می توانید برای استفاده از آن در اینجا ثبت نام کنید. این شامل یک ارزیابی شامل کل چرخه حیات مشتری در هر یک از ۵ زمینه چارچوب برنامه ریزی Smart Insights RACE است.

برنامه ریزی

با به ثمر رساندن استفاده از این ابزار ، شما حس بهتری نسبت به مکان فعلی سازمان خود پیدا خواهید کرد که به پیشرفت و تحول دیجیتال شما کمک می کند. علاوه بر این ، نتایج شما به صورت ناشناس در برابر نتایج همه دیگران محک قرار می گیرد ، بنابراین می توانید نحوه مقایسه مشاغل خود را مشاهده کنید.

اگر می خواهید خرید برنامه مدیریتی یا بودجه یک پروژه بازاریابی دیجیتال خود را بخرید ، می تواند بسیار سودمند باشد.

امیدوارم این مقاله ممکن است شما را وادار کند تا به طور کلی بازاریابی دیجیتالی یا کانالهای مهم بازاریابی ورودی را تجربه کنید و یا بسته به نقش خود تجربه کنیده

به یاد داشته باشید که افراد در موفقیت بازاریابی دیجیتال نقش مهمی دارند ، بنابراین می توانید دانش و مهارت های خود را به روشی مشابه برای شناسایی شکاف ها برای بهبود به دست آورید. انستیتوی بازاریابی دیجیتال دارای این مهارت های تشخیصی است که می تواند به شما در بررسی این مطلب کمک کند.

همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید

سوفی الیزابت اسمیت