جریان اخیر به روزرسانی های الگوریتم گوگل

 اون چیزی که کارشناسان حرفه ای سئو باید درباره به روز رسانیای الگوریتم بدونن.

الان در دوره ای هستیم که به روزرسانیای الگوریتم با احتمال خیلی کم بوسیله گوگل اعلام و یا تایید نشده.

دیگه دوران به روزرسانیای الگوریتم هرساله که بالای یافته های ظاهر می شد و دل بعضی از متخصصین رو به لرزه در می آورد،  به پایان رسیده. این روزا عادی شده که رنک و ترافیک سایت رو براساس تغییرات هفته ای و یا روزانه بررسی کنیم و وقتی که الگوریتمی به روز می شه گوگل به سختی زبون باز می کنه.

واسه این چه معنی داره؟ بدون راهنمایی گوگل پس چیجوری متوجه تغییرات رنک و جریمه های احتمالی شیم؟

فست سئو بعضی راهنماییایی رو جهت تشخیص بهتر جریمه ها، افت ترافیک سایت و کارایی که واسه بهبود سئو سایت لازمه انجام بدین ارائه میده؛ نگاهی به موارد زیر بندازید.

به روزرسانیای الگوریتم
به روزرسانیای الگوریتم

یه کارشناس حرفه ای سئو و به روز رسانیای الگوریتم

فقط به دلیل اینکه روزی که یه الگوریتم به روز شده افت شدید ترافیک و رنک دیدین نمی شه به این دلیل آوردن قطعی رسید که جریمه شدین. درواقع، شاید اصلا جریمه ای در کار نباشه.

عوامل زیادی هستن که منتهی به کاهش یهویی ترافیک سایت می شن مانند طراحیای دوباره سایت، به روز رسانیای سایت، تنظیمات گوگل آنالییکر و چیزای دیگه ای به جز اینا. اگه شک کردین پس مشکل از شماس نه گوگل.

قبل از اینکه فورا به این نتیجه برسین که جریمه شدین، هرگونه تغییری رو که در ساییتان ایجاد کردین بررسی کنین. از کارشناسان و مشاوره سئو کمک بگیرین.

راهنماییای پایانی جهت باخبر شدن از  به روزرسانی الگوریتم گوگل

·       گوگل وبمستر تولز خود رو چک کنین. اگه یه جریمه دستی شده باشین می تونین در اونجا ببینین.

·        مشخص کنین چه صفحاتی افت ترافیک داشتن. اگه تنها یه صفحه افت داشته، پس تغییر الگوریتم گوگل نیس.

·        رقبای خود رو بررسی کنین. رقبا چیجوری؟ اونا هم تغییراتی داشتن؟ به روز رسانیای الگوریتم بیشتر نوع خاصی از یافته های جستجو و مشاغل رو هدف قرار میده. نگاهی به رتبه های رقبا بندازید.

 

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست