پکیج ایران رادیاتور – کولر گازی ایران رادیاتور – پکیج بوتان – سینا قانعی

نکاتی برای خرید کولرگازی ایران رادیاتور

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پکیج ایران رادیاتور، کولر گازی ایران رادیاتور و پکیج بوتان به خواندن این مطلب ادامه دهید زیرا در اینجا می خواهیم نگاهی به انواع پکیج و کولر گازی بیندازیم.

پکیج ایران رادیاتور

نوع پکیج

اولین تصمیم لزوماً در مورد روش گرمایش است: برقی یا گازی؟ یک سیستم مخزن ذخیره سازی گرمایش الکتریکی معمولاً برای خرید و نصب نسبتاً ارزان است، اما معمولاً گران ترین سیستم برای راه اندازی است، به خصوص اگر در نرخ مداوم (تمام روز) باشد. پکیج برقی لحظه ای نیز موجود است. اگر پکیج فوری می خواهید پکیج LPG گزینه خوبی است. از نوع برقی آن ارزانتر است.

سپس پکیج خورشیدی (SWH) وجود دارد که تبدیل نور خورشید به گرما برای گرم کردن آب با استفاده از یک کلکتور حرارتی خورشیدی است. یک کلکتور رو به خورشید، آبی را گرم می کند که برای استفاده بعدی به یک سیستم ذخیره سازی می رود. شما به یک مخزن بزرگ نیاز دارید تا روزهای با نور خورشید کمتر باشد. اگر پانل های شما را نتوان در یک مکان ایده آل نصب کرد، ممکن است کارایی کمتری داشته باشند و پس از آن به یک منطقه جمع آوری بزرگتر نیاز خواهید داشت.

مخزن ذخیره یا پکیج لحظه ای

تصمیم بعدی بین یک پکیج با مخزن ذخیره سازی و بخاری است که آب را فوراً گرم می کند. اکثر پکیج های برقی، گازی و خورشیدی دارای مخزن هستند. مخازن استنلس استیل گران‌تر هستند اما عموماً عمر طولانی‌تری دارند و به اندازه مخازن فولادی ملایم به تعمیر و نگهداری نیاز ندارند. پکیج با مخزن مسی بهترین اما گرانتر است.

پکیج های آنی یا جریان پیوسته فقط به اندازه نیاز شما، در مواقعی که نیاز دارید، آب می دهد. اگرچه آنها واقعاً آنی نیستند – ممکن است چند ثانیه طول بکشد تا آب گرم از شیر شروع به جریان کند، به خصوص زمانی که فاصله مناسبی از لوله بین پکیج و شیر وجود دارد. پکیج های لحظه ای در مدل های گازی و برقی موجود می باشد. هیچ تلفات حرارتی وجود ندارد. آنها اغلب ارزان تر از سیستم های ذخیره سازی هستند.

کولر گازی ایران رادیاتور

کولر گازی پنجره ای/دیواری

این نوع همه کاره را می توان به طور موقت در پنجره نصب کرد یا به طور دائم در دیوار نصب کرد.

نکات مثبت:

تطبیق پذیری ایده آل است. می توانید اکنون برای یک پنجره آپارتمان اجاره ای یا بعداً نصب دیوار خانه مناسب باشد

معایب:

  • معمولاً فاقد کیت های نصب پنجره (مهره ها، پیچ ها و قاب مورد نیاز برای محکم کردن واحد در پنجره) است
  • ممکن است به یک مدار اختصاصی 220 ولتی نیاز داشته باشید

کولر گازی قابل حمل

این یک تهویه مطبوع متحرک روی چرخ هایی است که می تواند از اتاقی به اتاق دیگر بغلتد و شامل یک لوله برای خروج گرما از پنجره یا از طریق سوراخ در دیوار است.

نکات مثبت:

  • ذخیره سازی آسان در پایان فصل
  • به راحتی در اندازه ها/انواع پنجره های بیشتری نسبت به واحدهای پنجره سنتی جا می شود

معایب:

  • قیمت بالاتر از واحدهای پنجره قابل مقایسه
  • فضای کف را اشغال می کند
  • لوله اگزوز باید هر بار که جابجا می شود نصب شود

چگونه کولر گازی مناسب برای اتاق خود پیدا کنم؟

در حال حاضر، ما در یک دوره زمانی انتقالی هستیم که در آن اندازه‌گیری‌ها از واحدی به واحد دیگر سازگار نیستند، زیرا استاندارد جدیدی در حال ورود است. این باعث می شود که مقایسه مشخصات بین واحدها و مارک های مشابه چالش برانگیز باشد.

پکیج بوتان

اندازه خانوار و مصرف آب

مطلب دیگر :   معرفی برخی دستگاه های آزمایشگاهی  و انواع آن ها

اندازه مناسب پکیج بستگی به مقدار آب گرم مصرفی شما دارد. برای یک خانه کوچک (حدود 2 نفر)، یک پکیج فوری (گازی یا برقی) به خوبی انجام می شود. برای یک خانوار با اندازه متوسط (3 تا 4 نفر)، سیستم های گازی (پکیج یا ذخیره سازی آنی) ممکن است ترجیح داده شوند. برای یک خانواده بزرگ (5 نفر به بالا)، پکیج های فوری چندگانه ممکن است یک گزینه باشد. واحدهای ذخیره‌سازی گاز ممکن است مقرون به صرفه‌تر باشند، اما به دلیل انتشار مونوکسید کربن در توالت‌های بسته، به همان اندازه خطرناک هستند.

بهره وری انرژی یا رتبه بندی ستاره یک پکیج برقی

پکیج های برقی دارای برچسب ستاره ای با بهره وری انرژی هستند. هر چه تعداد ستاره ها بیشتر باشد، پکیج کارآمدتر است. بالاترین امتیاز پنج ستاره است. پکیج های مدرن بدون مخزن نسبت به پکیج های سنتی از نظر انرژی کارآمدتر هستند. هنگامی که آب در مخزن خنک می شود، برق وارد می شود و دوباره آن را گرم می کند. یک پکیج کم مصرف باعث صرفه جویی در هزینه قبض برق ماهانه شما می شود. قبل از خرید پکیج ، به دنبال بخاری با رتبه ستاره بالاتر باشید.

فضا مهم است!

یک پکیج معمولی از نظر اندازه حجیم است و ممکن است فضای خوبی را در خانه شما اشغال کند. از طرف دیگر، پکیج بدون مخزن از نظر اندازه جمع و جور است و فضای کمتری را نسبت به یک مخزن معمولی اشغال می کند.

طول عمر

طول عمر پکیج بدون مخزن بیشتر از پکیج مخزن آب گرم است زیرا پکیج آب گرم در معرض پوسیدگی است. طول عمر یک پکیج بدون مخزن در صورت تقاضا تقریباً 20 سال است، در مقایسه با 10 تا 15 سال برای پکیج نوع مخزن. پکیج های بدون مخزن نیز دارای قطعاتی هستند که به راحتی قابل تعویض هستند که عمر آنها را افزایش می دهد.

وب سایت hc4s.shop این کلاها را به بهترین نحو به شما ارائه می دهد که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت مراجعه کنید.