رهبران CMO: چه کسی هستند و چه چیزی باعث موفقیت آنها می شود؟

0 Comments

رنسانس دیجیتال روی تیم های بازاریابی در سراسر جهان و رهبرانی که چشم انداز ، پیام و استراتژی خود را ترغیب می کنند ، تأثیر گذاشته است.

دیجیتال

مطمئناً نمونه بهتری از این تکامل پویا از نقش مداوم در حال گسترش مدیر ارشد بازاریابی (CMO) وجود ندارد. موقعیتی که زمانی لیست مشخصی از اهداف را در اختیار داشت ، CMO در حال حاضر شامل بسیاری از تخصص هایی مانند تجربه مشتری و کسب ، اجرای فناوری ، در بین بسیاری دیگر است.

بنابراین ، چگونه یک CMO موفق را تعریف می کنیم و موفقیت در این زمینه چیست؟ طبق گزارش جدید Forbes ، Sprinklr و لینکدین ، ۵۰ CMO برتر وجود دارد که آینده بازاریابی را در سال ۲۰۱۷ مشخص می کند. در این مقاله ، ۵ مورد را بررسی می کنیم که منجر به اتهام بازاریابی در عصر دیجیتال و تحول نقش CMO به روش خودشان.

پنج بنیادی

در حالی که موفقیت به عنوان یک CMO را نمی توان به یک فرمول کاهش داد ، ویژگی های اصلی وجود دارد که رهبران مؤثر از آن استفاده می کنند:

skills مهارت های رهبری استراتژیک

● اشتیاق به نوآوری

focus تمرکز مشتری شدید

● مشغول نتیجه گیری ذهن

● تمایل شدید به پیشرفت مداوم

اگرچه بسیاری از متخصصان بازاریابی در یکی یا بیشتر از این مناطق می درخشند ، اما به نظر می رسد CMO های پیشرو در صنعت ، این پنج ویژگی را آشکار می کنند. این کاملاً خوب از ویژگی های شخصیتی به آنها اجازه می دهد که نه تنها استراتژی های جدیدی را برای رشد و پرورش تجارت خود پیش بینی کنند بلکه نظم و انضباط لازم برای تحقق این ایده ها را نیز حفظ کنند.

۱) کیت علف هرز – یونیلور

کیت وید که به طور گسترده ای به عنوان یکی از مهمترین بازاریاب های جهانی در نظر گرفته می شود ، نزدیک به ۷ سال در راس یونیلور بوده است. در این مدت ، او نه تنها به شرکت کمک کرد تا خود را به عنوان یک رهبر تغییر بازی متمایز کند ، بلکه یک طرفدار صوتی برای بسیاری از موضوعات مهم صنعت امروز نیز می شود.

علفهای هرز به خاطر وظیفه “۳V” خود به رسمیت شناخته شد ، و در آن استدلال کرد که سیستم عاملهای دیجیتال باید “ارزش ، دید و تأیید” را به مصرف کنندگان تحویل دهند. تأثیر قابل توجهی بوده است. وفاداری مشتری در یونیلور همچنان در رده های بالای صنعت قرار دارد ، به لطف اعتماد به نفس و جامعه ای که ایجاد شده است ، تا حد زیادی سپاسگزاریم.

اعتماد به نفس

“همه افراد در صنعت باید برای تغییر مانند دیوانه شدن در آبهای پاک ، از تغییراتی پیروی کنند تا اینکه همه بدانند چه اتفاقی می افتد.”

علف هرز به عنوان چهره مشهوری در بین همسالان خود ظاهر شد و به تازگی در جشنواره بین المللی خلاقیت کن ، شیرها ، جایی که وی درباره آینده رسانه های اجتماعی و بازاریابی صحبت کرد ، مورد توجه قرار گرفت.

خلاقیت

۲) لیندا باف – جنرال الکتریک

به عنوان CMO در GE ، لیندا باف به لطف تعهد خود برای به تصویر کشیدن این شرکت به عنوان یک شرکت دیجیتال برای اولین بار موج هایی را ایجاد کرده است. وی که به طور گسترده ای به عنوان یکی از دیداری ترین و آینده نگرترین افراد در بین همسالان شناخته می شود ، در سراسر جهان با آژانس ها و متخصصان بازاریابی همکاری کرده است تا یک چشم انداز بی نظیر و قانع کننده را برای جنرال الکتریک ایجاد کند که هم از انتظارات داخلی و هم عمومی فراتر رود. شرکت.

نمونه ای عالی از این امر را می توان در تعهد Boff برای تعریف مجدد استراتژی بازاریابی دیجیتال شرکت و هدایت آن به مخاطبان جوانتر و معروف تر مشاهده کرد. این شامل ایجاد یک حضور قوی Snapchat است ، تا جایی که در یک سریال ۵ قسمتی در زمینه علم و نبوغ انسانی و همچنین ایجاد چندین سری پادکست درگیر می شود و به واقعیت مجازی می پردازد.

با توجه به علاقه و علاقه خود به نوآوری ، Boff همچنین به عنوان مثال در تجربه “بدون اصطکاک” برای مشتریان شناخته شده است که نتایج فوق العاده مثبتی برای همه افراد درگیر دارد. اصرار وی برای شکستن هنجارهای تعیین شده در صنعت و تعریف مجدد قابلیت ها و عملکرد HP به بوف کمک کرده است تا راه خود را در لیست CMO های محترم ما پیدا کند.

۳) لسلی برلند – توییتر

لسلی برلند ، برای اولین بار CMO در توییتر ، رهبری است که بر عملکرد تیم و هم افزایی متمرکز است. عاشق همه چیزها “عمومی” است که او کارمندان خود را در دفاتر توییتر در سراسر جهان کاوش می کند و باعث می شود تا بینش بیشتری از نه تنها در مورد افرادی که استراتژی های بازاریابی را هدایت می کنند بلکه همچنین چگونه می توان شخصیت فردی و نقاط قوت افراد زیر او را بدست آورد ، بدست آورد.

به گفته برلند ، این امر با اتخاذ زمان برای فهمیدن یک فرد در سطح شخصی ، قبل از تلاش برای مطابقت آنها با یک عملکرد یا موقعیت حاصل می شود. او به عنوان یک رهبر ، معتقد است که مکالمات غیررسمی با کارمندان ، راهی برای استفاده از مهارت ها و استراتژی های آنها است.

در حالی کهبرلند ممکن است مسئول بازاریابی برای یک شرکت فناوری باشد ، رویکرد او شخصی است به گونه ای که منجر به احساس برجسته شخصیت و توانمندسازی در بین کارمندان می شود. از زمان شروع در سال ۲۰۱۶ ، او به تیم های بازاریابی سریع تر عمل کرده و یک استودیوی خلاق جدید با بیش از ۳۰ کارمند با توجه به ایجاد کمپین هایی ایجاد کرده است که تأثیر می گذارد.

۴) آنتونیو لوسیو – هیولت پاکارد

آنتونیو لوسیو ، رئیس CMO برای Hewlett Packard ، نمونه ای از سنگین وزن در صنعت است که از استعدادها و دیدگاه خود برای دستیابی به رویکرد جدیدی در بازاریابی استفاده کرده است که انتظارات و کلیشه های از پیش گرفته شده را به چالش می کشد.

وی پس از اینکه خواستار توجه بیشتر به زنان و اقلیتهای قومی در صنعت بازاریابی و به ویژه در نقشهای رهبری شد ، توجه قابل توجهی به دست آورد. HP از زمان انتصاب وی ، این تیم را تقویت کرده است که ۵۰ درصد در رده های برتر بازاریابی HP قرار بگیرند. علاوه بر این ، این شرکت یک سبد گسترده تر و متنوع تر از مکان های تبلیغاتی دیجیتال و نقاط رسانه های سنتی را برای کمک به این شرکت جهت پیشبرد اهداف جمعیتی جوان تر به دست آورده است.

در HP ، لوسیو نقاط قوت خود را در “پنج بنیادی” که قبلاً از طریق مظاهر رهبری استراتژیک ذکر شده بود ، نشان می دهد که نقاط قوت فردی فرد را تأیید می کند و به کسانی که ممکن است به طور رسمی حاشیه رانده شوند ، کمک می کند تا به طور کلی در این گروه مشارکت داشته باشند.

۵) آن لونز – Adobe

به عنوان CMO Adobe ، یکی از ارائه دهندگان برتر جهان در زمینه طراحی و انتشار نرم افزار ، آن لاین می داند که حفظ حضور برتر و آنلاین به صورت آنلاین چقدر مهم است. به عنوان CMO اولویت اصلی وی تغییر مکان تجاری با مارک تجاری است.

Adobe در حال دستیابی به چندین شرکت بهینه سازی دیجیتال بوده است ، که همچنین به Lewne در شناسایی و حل تعدادی سؤال مهم مرتبط با پلت فرم آنلاین این شرکت کمک کرده است. درنهایت ، این تلاشها منجر به پیشرفت چشمگیر در نگهداری آنلاین مشتری ، جذب مشتری و وفاداری به برند شده است.

لوینس خودش تغییر ماهیت در حال تغییر نقش خود را به عنوان CMO اذعان می کند ، توضیح داد که اکنون ، بیش از گذشته ، متخصصان بازاریابی نیز باید درک کاملی از فناوری و فرآیندهای فنی خاص داشته باشند که بسیاری از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی امروزی را هدایت می کند.

تا سال ۲۰۱۸ ، تقریباً یک سوم از پروژه های جدید مربوط به فناوری بازاریابی تحت کنترل کامل CMO ها خواهد بود. در نتیجه ، این افراد نه تنها در شکل دادن به برند و موقعیت یابی یک شرکت بلکه در ابزاری که از طریق آن با پایگاه مصرف کننده خود ارتباط برقرار می کنند نقش بسزایی ایفا می کنند.

با توجه به اینکه فن آوری های دیجیتال بخشی از هر استراتژی بازاریابی موفق است ، مطمئناً این ادعا نیست که استدلال می کند که CMO “کلیدهای پادشاهی” را به روشهای بیشتری از یک نگه می دارد. اگرچه ارتباط بین هزینه های فناوری و CMO ها نسبتاً جدید است ، اما نشانگر تبدیل شدن به یک مبنای اصلی صنعت و نه استثناء در هنجار است.

بروشور شرکت
وضعیت خط لوله شرکت -None-1. New Lead10٪ Inicial In153 In 15٪ تماس با موسس ۲۰٪ انتصاب اولیه ساخته شده ۳۰٪ صلاحیت شده ۵۰٪ در بحث ارجاع شده به سایر بخشها٪٪ Duplicate0٪ Postponed0٪ Lost0٪ Ignite0٪ تحقیقات (فقط خارج از محدوده)
نه از کارمندان شما می خواهید برای آموزش * -تنها فقط ۲ تا ۱۰۱۱ تا ۵۰۵۱ تا ۱۵۰۱۵۱ تا ۵۰۰۵۰۱ یا بیشتر
نام مخاطب *
عنوان شغل *
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
اندازه شرکت * -هیچ یک از ۲۰۲۱ تا ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۱ تا ۱۵۰۰ بیشتر از ۱۵۰۰
کشور * -None-IrelandUnited KingdomUnited StatesNorthern IrelandAfghanistanAkrotiriAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAshmore و کارتیه IslandsAustraliaAustriaAzerbaijanBahamas، TheBahrainBangladeshBarbadosBassas دا IndiaBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBritish ویرجین IslandsBruneiBulgariaBurkina FasoBurmaBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepubliChadChileChinaChristmas IslandClipperton IslandCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongo، جمهوری دموکراتیک theConرفتن، جمهوری theCook IslandsCoral دریای IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDhekeliaDjiboutiDominicaDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial GuineaEritreaEstoniaEthiopiaEuropa IslandFalkland جزایر (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench جنوبی و قطب جنوب LandsGabonGambiaGaza StripGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGlorioso IslandsGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزیره و مک دونالد IslandsHoly مشاهده (شهر واتیکان) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIranIraqIsle از ManIsraelItalyJamaicaJan MayenJapanJerseyJordanJuan د نوا جزیرهKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLaosLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyaLiechtenstein لیتوانی لیکسبوکارا MakauMacedoniaMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMallallasatoalatoMalta ccoMozambiqueNamibiaNauruNavassa IslandNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern ماریانا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPanamaPapua جدید GuineaParacel IslandsParaguayPeruPhilippinesPitcairn IslandsPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussiaRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbia و MontenegroSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSpratly IslandsSri LankaSudanSurinameSvalbardSwazilandSwedenSwitzerlandSyriaTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTromelin IslandTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کایکوس جزایرتوالووال اوگاندااوکرای امارات متحده عربی اروگوئه ازبکستان وانواتو ونزوئلا ویتنامVirgin IslandsWake IslandWallis و FutunaWest BankWahar SaharaYemenZambiaZim babwe
پرس و جو سرب https://digitalmarketinginstitute.com/business
عضویت در خبرنامه
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت