راهنمای کامل برای ایجاد یک وبینار پرمصرف

0 Comments

۱ goals اهداف خود را تعیین کنید

اولین قدم برای برنامه ریزی هر وبینار آنلاین ، شناختن هدفی است که شما می خواهید آن را ارائه دهید. آیا این یک وبینار فروش محور خواهد بود یا شما با یک متخصص صنعتگر مصاحبه می کنید؟ هدف وبینار شما انتخاب موضوع شما را سوق خواهد داد و اگر به دنبال ایجاد یک وبینار پرقدرت هستید ، احتمالاً هدف اصلی شما فروش نام تجاری ، خدمات یا کالای شما به بینندگان درگیر است.

برنامه ریزی

انتخاب موضوع بخش سختی نیست؛ ایجاد علاقه در آن است. اگر در مرحله فروش اجتماعی در تلاش برای مشارکت با سرب هستید قبل از اینکه از طریق قیف فروش هدایت شوید ، ایجاد یک موضوع جالب وبینار آنلاین مهم است. یک موضوع وبینار مطلوب مشکلی را حل می کند که می توانید در کل آن را توضیح دهید. شما باید در این زمینه متخصص باشید ، زیرا لازم است که اگر کارهای داخلی آن را برای مخاطبان زنده توضیح می دهید ، موضوع خود را از داخل و خارج بدانید.

مشکلی

اگر مطمئن نیستید که موضوع انتخاب شما جامد است ، یا اگر در یافتن مبحث مناسب برای وبینار آنلاین بعدی خود مشکل دارید ، تحقیق خود را انجام دهید. به وبینارهایی که در آن شرکت کرده اید ، فکر کنید و موضوع را چقدر اختصاص داده و مشکلی را که گوینده برای حل آن در نظر گرفته است ، بررسی کنید. علاوه بر این ، می توانید برای برخی از الهام بخش ها به سایر وبینارهای پرمخاطب آنلاین نگاه کنید.

۲ ins بینش تخصصی خود را درباره حوزه تخصص خود ارائه دهید

هنگامی که شما در مورد یک موضوع سنگین تصمیم گرفته اید که می تواند به مخاطب هدف شما کمک کند تا بر چالشی که با آن روبرو هستید ، غلبه کنید ، وقت آن است که محتوا را ایجاد کنید که باعث ایجاد علاقه شود ، مخاطبان شما را مجذوب خود کند و امیدوارم چشم اندازها را به مشتری تبدیل کنید. برنامه ریزی کنید تا وبینار شما حدود ۴۵ دقیقه تا ۱ ساعت باشد ، زیرا میانگین مشاهده برای پخش در اینترنت ۵۳ دقیقه است ، همانطور که توسط ON24 گزارش شده است.

حتی اگر شما یک بلندگوی عمومی قوی نیستید ، وبینار شما می تواند موفقیت چشمگیر باشد ، تا زمانی که محتوا و اطلاعاتی که به اشتراک می گذارید قابل دسترسی ، جذاب و عملی است. هنگام تهیه یادداشتهای ارائه دهنده – و اسلایدها ، اگر آنها را در نظر دارید – برای وبینار آنلاین خود ، با این هدف تنظیم کنید که می خواهید یک مشکل واحد را برای مخاطبان خود حل کنید. اگر می خواهید پنج موضوع مختلف را چگونه توضیح دهید ، مخاطبان شما با سردرگمی بیشتری از وضوح خارج می شوند.

۳ an رویدادی را برای وبینار خود ایجاد کنید

این که آیا هدف شما ایجاد وبیناری است که تبدیل به چشم انداز فعال یا چشم انداز مشتری های وفادار باشد ، باید اطمینان حاصل کنید که مخاطبان هدف شما از وبینار شما آگاه هستند. غالباً ، ابزارهای وبینار به شرکت کنندگان نیاز دارند تا پیش از موعد در وبینار شما شرکت کنند. در حالت ایده آل ، شما یک صفحه ثبت نام تهیه خواهید کرد تا مراحل ثبت نام برای حضور کنندگان بالقوه شما آسان شود.

اولین قدم برای ایجاد یک وبینار پر تبدیل ، اطمینان از ایجاد صفحه ثبت نام با تبدیل بالا برای وبینار آنلاین خود است.

یک استراتژی فروش اجتماعی و حضور گسترده در رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند تا اطلاعات مربوط به رویداد خود را به پیروان و رهبری فعال خود منتقل کنید. برای ایجاد ترافیک در ثبت نام وبینار خود ، از قابلیت های اشتراک گذاری متقابل سیستم عامل های محبوب رسانه های اجتماعی مانند Facebook ، Instagram و Twitter استفاده کنید.

با توجه به دریافت پاسخ ، شما باید حداقل یک هفته قبل از تاریخ برنامه ریزی وبینار خود ، تبلیغات اینترنتی وبینار آنلاین خود را شروع کنید ، اما بیشتر از ۱۰ روز قبل از آن ، زیرا ثبت نام کنندگان اولیه ممکن است دقیقاً فراموش کنند که وبینار را برای چه کسانی ثبت نام کرده اند ، شاید در این راه علاقه خود را از دست دهند.

دریافت پاسخ نیز اهمیت ارتباط برقرار کردن وبینار آموزشی رایگان را نشان می دهد که به حل مشکل خاصی که مخاطب هدف شما با آن روبرو است کمک می کند. به گفته آنها ، عناصر دیگر یک صفحه ثبت نام با تبدیل بالا شامل موارد زیر است:

     

  • ایجاد لیست بولتن از اطلاعاتی که وبینار شما به شرکت کنندگان ارائه می دهد.
  •  

  • یک جعبه ثبت نام سریع که شامل منطقه ای برای نام و آدرس ایمیل شرکت کنندگان است. از این اطلاعات می توانید برای ارسال یادآوری های ایمیل چند روز قبل از وبینار ، و حدوداً یک ساعت قبل از شروع استفاده شود.
  •  

  • توصیفی ، مطالعه موردی ،یا منابع دیگری که اعتبار برند شما را نشان می دهد.

۴ prosp چشم انداز را به فروش تبدیل کنید

طبق گفته ReadyTalk ، میزان حضور وبینار ۴۰-۵۰٪ از ثبت نام کنندگان است. پس از ایجاد یک استراتژی وب وبینار خوب و گرد با محتوای ارزشمند ، زمان آن رسیده است تا بهترین وبیناری را که تاکنون ایجاد کرده اید میزبان کنید. به یاد داشته باشید که شرکت کنندگان در اینجا هستند تا درباره صنعت مورد نظر خود اطلاعاتی کسب کنند و شما آماده هستید تا با سهولت به سؤالات آنها پاسخ دهید و خدمات خود را با اطمینان بفروشید.

شما می توانید از ویژگی های تعاملی ابزارهای مختلف وبینار برای تعامل با مخاطبان خود ، پاسخ دادن به سوالات ، و اتصال آنها به پیام خود استفاده کنید. اگر می خواهید یک سرویس یا کالایی را در وبینار خود بفروشید ، احساس اضطراری را در بحث خود مطرح کنید. به عنوان مثال ، می توانید برای شرکت کنندگان در وبینار که محصول یا خدمات شما را طی یک هفته از وبینار خریداری می کنند ، یک ارزش افزوده اضافه کنید.

به خاطر داشته باشید که اگرچه ممکن است وبینار زنده شما به پایان برسد ، بحث ایجاد زنده فقط یک قطره آب در هنگام ایجاد یک وبینار پرقدرت است. پیگیری با شرکت کنندگان وبینار با یک کمپین تقویت ارزشمند ایمیل برای حفظ ارتباط مثبت و آگاهی از نام تجاری خود.

نتیجه گیری

هنگامی که به درستی انجام شد ، یک وبینار آنلاین می تواند به تولید جدید منجر شود ، الهام بخش چشم اندازهای جدید برای خرید و مشارکت با کسانی که هنوز در خط لوله فروش آنلاین شما هستند. بهترین رویدادهای آنلاین در وبینار ، هدف ، موضوع و روش تحویل واضح ، ساده و در دسترس مخاطبان هدف شما را حفظ می کند. مانند هر استراتژی فروش اجتماعی ، اطمینان حاصل کنید که در سیستم عاملهای اجتماعی صحیح هستید تا با مشتریان ایده آل خود درگیر شوید و چندین نقطه ارتباطی برای ایجاد علاقه به آنها ایجاد کنید.

وبینارهای آنلاین بستری را فراهم می کنند که در آن بتواند تخصص خود را به اشتراک بگذارد و با چشم اندازهای خود و مشتریان وفادار ارتباط برقرار کند تا از همه طرفهای درگیر سودمند باشد